zassy☆ Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Jeg har en bra dag..etter intens kvalme og spying døgnet rundt i 5 uker..er det.. rart.. og godt!!!! Jeg sitter oppe.. jeg er egentlig ikke kvalm, bare litt susete fordi jeg ikke er vant til å være oppe så mye.. Denne dagen skal nyyyyytes!!
zassy☆ Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 21. februar 2011 ups og der så jeg at dette innlegget kom litt feil, på spåsiden faktisk jaja, dere kan jo også ha interesse av det, hehe
Lollo83 <3 Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Så bra å høre, zazzy!! Har fulgt med deg på strikketråden og litt rundt om og fått med meg at du har vært innlagt et par ganger. Høres forferdelig slitsomt ut å være så dårlig hele tiden. Unner deg vanvittig en bra dag! Håper du snart får enda flere =) Og at du klarer å ta opp igjen strikkingen
zassy☆ Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2011 Tusen takk skal du ha Lollo83 Postet dette innlegget på 1.tri også der jeg egentlig hadde tenkt det, hehe. Morsomt at du har fulgt litt med meg. Gleder meg til jeg greier å ta opp strikkingen igjen, første mål blir å greie å i det hele tatt komme meg til byen for å handle garn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå