Gå til innhold

For tidlig med ul når man er 6 pluss 3?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Førre gong eg var gravid fekk eg tidleg ultralyd hos min gynekolog pga tidlegare SA, og ho fortalde meg at det var lite vits i å kome inn før i veke 8. Det kan jo vere at ho var litt streng på det området, men eg ville kanskje ringt for å høyre, og evt. utsetje timen ei veke eller to. Lykke til! :)

Jeg skal inn til på 6+4 på torsdag. Det var gyn. selv som satte timen. Han skrev at det var lite å se før dette, så jeg satser på at jeg ser et bankende hjerte :)

Jeg har vært 2 gng når jeg var 6+5, og begge gangene så vi tydelig hjertet som slo, det lille embryoet og plommesekken. Første gangen ble jeg t.o.m flyttet tilbake til slutten av uke 5, men så tydelig alt allikevel. Den gangen jeg ble satt ca en uke tilbake mistet jeg dessverre i sen ma. Kommer jo også an på hvor godt legens apparat er også da, for allerede i uke 3+5 kunne han se antydning til graviditet sist da jeg skulle ta celleprøve. I morgen skal jeg ta ul med dette barnet. Vil etter mens termin være 7+2, men tror ikke jeg er mer enn rundt 6+6, men det ser vi i morgen. Er veldig spent. Masse lykke til du også. Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...