Gå til innhold

Er rød sportsvogn helt krise til en gutt????

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så opphengt i farger, liker best svart, men det ble desverre ikke noe alternativ da denne vognen er tatt ut av produskjon og skal komme i ny modell med nytt navn fra 2011.. Så lenge vogna ikke er rosa, men RØD synes jeg den fint kan brukes til gutt.. Er jeg alene om å synes det eller?

Fortsetter under...

Hehe, jeg synes også den er veldig lekker, og det er jo ei av de tryggeste vognene på markedet, derfor jeg absolutt vil ha denne, og det må vel uansett bety mer enn at den er rød?? Er forresten ei teutonia timmy... Kommer i ny form med navne junior nå, men den er større og jeg synes timmy er stor nok :)

Annonse

Ja jeg trenger ei vogn i bilen til å trille i byen, på butikker, på kjøpesenter men som også skal brukes som hjemmevogn når han begynner i bhg, da kommer vi til å bruke emmaljunga duovogna til å sove i som til storebror. Vi hadde en scootervogn fra emmaljunga som toervogn til første, men den er utslitt etter 10 flyturer og jeg ble aldri fornøyd med den heller... Kommer til å fortsette å ha den med på flyreiser bare..

Hvis rødt er jentefarge, blir gutten vår sikkert veldig forvirret etter å ha brukt rød parkdress og et utall røde plagg!

I dag gikk han i bh med røde ullbukser og genser, var det lov?

Synes rød er en kjempefin farge, og fortjener sin plass som kjønnsnøytral favoritt!

Gratulerer med ny vogn.

Så godt å se at det ikke bare er meg som anser rødt for å være fullstendig kjønnsnøytralt!!! Ny vogn ble det, og lillegutt sitter som den prinsen han er i den nye røde "ferrarien" sin ;):)

Synes den er kjempefin og tror og håper jeg blir fornøyd med både fargen og funksjonene den innehar!

Jeg har rød vogn til min gutt. Kjøpte den etter at jeg visste at det var gutt. Har aldri tenkt på at rød er jentefarge, har ikke fått noen kommentarer på dette heller. Han har også rød vinterdress. Hadde svart og grå vogn til jenta mi.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...