Gå til innhold

Samboer på sjøen, i perioden salg/kjøp av hus er dårlig kombinasjon...

Anbefalte innlegg

Alt går så utrolig tregt når han er borte så mye, jeg er sykmeldt for utbrenthet, og klarer ikke å fikse i stand huset for salg selv, og jo lengre vi har huset jo mer stresset blir jeg, for trives ikke her i det hele tatt og vil ha noe annet. Er også en del bekymringer rundt dette i forhold til hvor fort får vi solgt huset, hvor skal vi bo om vi får solgt og ikke finner noe hus vi vil ha med en gang osv.

Var på visning på en gård her om dagen, og jeg falt pladask for det, huset, plassen, fjøset var akkurat som jeg vil det, og prisen var ikke så ille heller. Samboeren er jo selvsagt på jobb, og snakket med han en gang såvidt etter jeg var å så, og han syns også det hørtes interessant ut, MEN så kommer det inn ett bud på huset, jeg får ikke tak i samboeren, og da er det bare å "drite" i hele opplegget. Så nå vil jeg ha fortgang i salget, men samboeren kommer ikke til å være hjemme en hel periode (4 uker) denne gangen pga at han skal på annen båt. Dermed blir det ikke noe før om i allefall 2-4 mnd.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...