Gå til innhold

VI VANT BUDRUNDEN!!!!!

Anbefalte innlegg

TJOHEI! Bare noen underskrifter unna å eie vårt eget hus ^^ Oh happy day!!!

Alle dere som leiter etter hus: Ha litt is i magen, så kommer drømmehuset en dag ^^ Vi var litt sneaky iflt bud, for det var en annen som hadde lagt inn ganske langt under det selger ønsket. Vi vurderte å legge inn 20 tusen over, men så fant vi ut at vi legger ut bud på det huset står for i salgsannonnsen, for selger lot røpe at han ikke var svært interresert i selge under den prisen da verditaksten var høyere enn det huset lå ute for ;) Og vi gjorde rett i det, for han andre som la inn bud knakk sammen under presset gitt, og vi fikk huset!! Jippi!!! SMIL, DU HAR GJORT EN GOD DEAL!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142935723-vi-vant-budrunden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

kjenner igjen følelsen 13:54 !!!! Her er det også "kun" dyre hus oppimot 2 mill og over, og det har vi fint lite lyst til da ferie hadde vært fint sånn innimellom :P Men vi kom over dette huset som lå ute til en billig penge, og det var i tillegg totalrenovert i alle rom utenom badet, så det trenger jo en shining, men man kan ikke kreve alt av et hus fra 1900 heller!

jeg er ihvertfall storfornøyd! Er akkurat et slikt hus jeg har ønsket meg, gammelt og med sjel! De nye som popper opp overalt er like fra grunnmur til pipe, og det byr meg litt imot:/

HI

hehe, jeg fant et hus jeg virkelig likte for lenge siden. Det var et gammel hus som var restaurert og var moderne i alle fasiliteter, men hadde sjarm. Men vi rakk ikke å bli enige oss imellom før det var solgt :P Så etter det har jeg leitet etter et hus som minner om det ;)

Kanskje du skal tråle litt etter hus du kunne ha tenkt deg, også se etter andre hus som minner om det?? Da blir mulighetene plutselig mye større ;) Og jeg har lest meg grundig opp på bad, og det er ikke så vanskelig å pusse opp som man tror, og det er greit å ha i bakhodet siden eldre hus gjerne har slitne bad :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...