Gå til innhold

Tips mot kvalme? Anyone?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er visst bare tida som kan hjelpe.. skal til undersøkelse på kir.pol - gyn.avd pga akkurat dette du tar opp.. skal sjekke om jeg får i meg nok næring i forhold til all kvalmen, og om det er noen infeksjon i urinveiene som bidrar til kvalmen og skal sjekke at tittelille babyen har det bra oppi alt dette mens jeg er der.. jeg ringte legekontoret og kom ikke igjennom, som vanlig, så da ringte jeg sykehuset, og gynekologen tok dette veldig alvorlig, og gav meg time i morgentidlig! jeg snakket også med henne om sykemelding noen dager slik at jeg slipper å ringe meg syk på jobb når det er svangerskapskvalme deluxe som herjer!

Mannen min var på apoteket fordi jeg sliter fælt med kvalme. Der anbefalte de IKKE ingefær, jeg trur det er fordi det er så små mengder som skal til før det blir for mye:-/ Men han kjøpte med sånne reisesyke bånd, som skal treffe et pungt på håndleddet som skal lindre/ta helt bort. Jeg bruker de hele tiden. Lest om fler de hjelper for også. Verdt et forsøk. Leste et sted her at Nille hadde de til 35 kr nå:-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...