Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #1 Del Skrevet 21. februar 2011 Er så trist,så trist! Fikk dommen min på tirsdag,at jeg aldri vil bli frisk! Har en rygg,som er operert 1 gang,nå venter jeg på 2 operasjon,som er at jeg skal stive av 2 nivåer i korsryggen! Sliter med gåing,ståing,sitting og det som er,er forferdelig vondt i både ryggen og bena(nervesmerter). Går på sterke smertestillende som gjør at jeg takler smerten litt bedre. Men,til det som gjør meg enda tristere,er så sint,så sint på NAV,jeg skjønner at jeg ikke er så brukenes til så mye,men det må da være noooe jeg kan bidra med,når jeg kan og er har en bra dag,hjemme i fra? Har spurt om jeg kan evt få ta nettstudie,men de støtter det ikke,pga for dårlig oppfølging,men jeg er en resurss,jeg vet jeg ville gjort det beste jeg hadde kunt,kun for å føle at jeg kan bidra! Den beste løsningen for meg nå er å søke om uføre,har ikke gjort det tidligere pga jeg var sikker på at jeg en gang blir frisk,og jeg hater det,men har en datter som jeg også må tenke på! Ikke la dagene deres gå,hvis dere har muligheten til å leve livet! Kan noen hjelpe meg til å tenke litt bedre på fremtiden min,og ikke minst nå?? Blir veldig glad..!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142935703-kan-noen-hjelpe-meg-p%C3%A5-andre-tankerhelst-uf%C3%B8re-eller-bare-noen-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå