Gå til innhold

å reise med spebarn til syden, hva synes dere? :)

Anbefalte innlegg

vi skal reise til cran canaria når vår lille er mellom 4 og 6 uker alt etter om h*n kommer til termindato ;)

er det noen som har reist med en så liten til sydlige strøk og har noen erfaringer, så hadde jeg blitt veldig glad for tilbakemelding!!!

selv tenker jeg at barnet er så lite at det sover og spiser pupp så det kanskje er litt enklere enn hvis det hadde vært 1 år og hadde trengt "vanlig mat" og kunne blitt matforgiftet osv....

Fortsetter under...

mine foreldre tok meg med til gran canaria når jeg var 2 mnd, og det er... 29 år siden.. så i 2011 går det sikkert like greit !

De hadde forøvrig med seg min farmor og venninna hennes som passet meg og søsteren min på 1.5 år slik at foreldrene mine fikk kose seg innimellom :D

God tur !

Det går kjempefint. Vi reiste med 3 måneder gammel baby, veldig greit. Pass på lette og luftige heldekkende klær, paraply/parasol på vognen, skygge generelt. Ellers er en baby det letteste å reise med.

Vi har reist med barna når de var cirka så gamle:

3 måneder

9 mnd

15 mnd

18 mnd

6 mnd og 2,5 år

1,5 år og 3,5 år

2 år og 4 år

3, 5 år og 5,5 år

Den roligste turen var med baby på 3 måneder, så kom 9 mnd og fortsatte i den rekkefølgen. Nå er det kjempetravelt å reise på ferie ;-) Spesielt hvis barna blir syke (noe som har skjedd 2 ganger).

Jeg har reist med baby på 10 uker. det gikk kjempe bra!

Det går greit når man har air condition, og holder seg i skyggen eller inne om det er for varmt ute.

De har barn i "sydenland" også, så det går nok bra :)

God tur!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...