Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #1 Del Skrevet 21. februar 2011 Kort bakgrunn: Blitt voldtatt av x-mannen noen ganger i mnd i mange år. I perioder der han fikk det han ville frivillig var det ikke så ofte. Vi har felles barn. Sliter psykisk nå og får bl.a angstanfall om nettene og har store søvnproblemer. Han har alltid vært veldig flink med ungene og aldri voldelig på annen måte. Er økonomisk avhengig av bidrag fra han som igjen henger sammen med at han jobber... Mitt dilemma er at jeg føler et behov for at rettsystemet slår fast at det han gjorde mot meg var galt og at han forstår det og får behandling/terapi. Samtidig er jeg ikke intrisert i å sende han i fengsel av hensyn til ungene som er veldig glad i pappan sin, og at jeg er redd forholdet mellom oss som foreldre går fra ille til forfærdelig.. -Og jeg skal ikke legge skjul på de økonomiske konsekvensene det vil få for meg og ungene om pappan må sone og ikke betaler bidraget han gjør nå..... -Og jeg er livredd noe skal skje han i fengsel. Det er jo ikke akkurat som han angrer på det han har gjordt heller, han forsvarer det som om det skulle være en helt grei ting å gjøre. Og om de holdningene kommer frem for andre insatte blir han sikkert hakket opp i småbiter temmelig fort..det er faktisk ungene sin pappa det er snakk om. What too do damer?? Føler meg som en stor taper mellom barken og veden her... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142935558-redd-for-konsekvensene-ved-%C3%A5-anmelde-x-en/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #2 Del Skrevet 21. februar 2011 Blir sikkert ikke hakket opp i fengsel da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142935558-redd-for-konsekvensene-ved-%C3%A5-anmelde-x-en/#findComment-142935622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå