Gå til innhold

Var ikke dette bare morsomt??? Han ble sint


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære var innom min onkels hus for å fikse pc`en hans mens han var på tur til syden. Joda... Og da vi var ferdig bestemte vi oss for å ha det litt morsomt.

 

Hans ene digitalkamera lå på pc benken. Da tok vi det og tok følgende bilder: Satte to pynteisbjørn opp mot hverandre slik at det så ut som den ene tok den andre bakfra, tok et bilde nedi toalettet(tomt toalett seelvsagt), bilde av en ost som var megamuggen i kjøleskapet og ellers teite bilder av samme kaliber.

 

Men tror du ikke at han ble irritert da han kom hjem og så bildene?? Det var jo bare å slette bildene jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jeg heller skulle synes det var morsomt at noen, uansett hvem rota rundt i hjemmet mitt mens jeg selv var bortreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg at han kanskje opplevde dette som om dere hadde tatt dere til rette i leiligheten hans, ledd av tingene hans (pyntebjørner, muggen ost, skittent toalett?)...

 

Jeg ville nok også reagert negativt på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, lett å slette bildene. Men jeg hadde heller ikke likt. HAdde der følt det som om dere hadde vært å snoka overalt i huset mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt dritsur om noen hadde drevet og rotet i mine ting og fjasa rundt i mitt hus mens jeg var borte.

Bilder eller ikke bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare ledd av det. Men kanskje onkelen din ble litt stressa over at dere hadde plukket på det kameraet han bruker når han tar bilde av seg selv i obskøne situasjoner. Han var kanskje redd dere hadde sett gjennom resten av bildene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, morsomt viss dere er 14 år, eldre enn det, så er det bare megateit.

 

Hadde kjøpt en bukett blomster og bedt om unnskyldning viss jeg var dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt sur jeg også. Dere hadde en avtale (?) om at dere skulle innom og fikse pc'n hans. I tillegg rotet dere rundt i hans personlige saker. Det han ser at dere har fiklet med er det som synes på bildene på bildene. Det jeg ville lurt på, om jeg var han, var om dere hadde vært i alle skuffer og skap, siden dere var frekke nok til å gjøre det dere gjorde.

 

Dere har krenket privatlivet hans, og mener at han burde synes det var morsomt. Dårlig smak og dårlig humor. Dere burde be om unnskyldning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner dere ikke mente noe med det, men skjønner onkelen godt! jeg hadde heller ikke likt det. Hadde følt jeg ble gjort narr av på noe vis.. Liker ikke at folk snoker rundt hjemme hos meg når jeg ikke er der og i tilegg tar bilder med mitt kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt rasende på dere!

Hva hadde dere inni kjøleskapet hans å gjøre da?

Dere hadde ikke fått ilgang til mitt hus en annen gang, det er helt sikkert!

 

Syns det var utrolig teit måte å ha det gøy på hans bekostning jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt samme humoren... ser jeg et digitalkamera liggende hos noen, og jeg er alene, da tar jeg bilde av megselv :P

 

Men, det var vel der dere feila. Hehe.. Skulle bare tatt et par apebilder av dere selv, så hadde det nok ikke følt så mye som et overtramp...hadde nok kanskje blitt småirritert hadde jeg sett noen hadde tura sånn rundt i leiligheten min altså...

 

...men heeelt med på humoren altså!! Haha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... kanskje dere har et poeng.

 

Men jeg må bare få si en ting. Han sa vi skulle ta mat i kjøleskapet for "den ble snart for gammel likevel", og det var derfor vi så den mugne osten. De figurene stod like ved pc`en og vi gikk ikke og snoket rundt i hele huset hans. Det var bare ting som var like ved oss liksom.

 

Men mulig dere likevel har et poeng. Får vel si unnskyld til den tassen likevel ;-) Synes bare han overreagerte litt for vår... ja barnslige, men akk så gode humor ;-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...