Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia,

nå minsten på 5 uker drikker MME så raper han som en voksen mann etterpå :) Hvorfor det? Drikker han feil, er det MME eller? Jeg bruker Dr.Brown flasker så da skulle de vel sluke mindre luft...

Hvordan unngå at de sluker luft? Han er av og til veldig ivrig, det kommer mye på en gang, selv med smokk-1, og han får litt problemer med å svelge alt på en gang. Da må jeg av og til ta ut flasken og da hikster han på en måte og jeg tror han svelger luft da.

Finnes det noen råd? Tenker at magetrøbbelet hans skylder at han drikker feil siden han raper så sinnsykt underveis og etterpå.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat hvorfor de raper selv ved lite luft sluking har jeg ikke noe svar på men det er da bare flott at han er flink å rape!!;)

vi hadde motsatt problem og slet med å rape og det ble det mye luft i systemet av og gråt dereetter..

jeg brukte avent sine tuter i begynnelsen men fant ut at de ble for stor for hans munn så det kom luft inn på siden på en måte og det ble mye søl osv...så dr brown funket fint med tanke på at smokkene er smalere:)

tror ikke det er så mye å gjøre med egentlig..men vær glad han raper som en voksen mann ihvertfall;) når han først sluker masse luft så er jo målet nådd på en måte nåe han klarer få det opp tenker jeg...

tror det hører til sjeldenhetene at babyer ikke raper i det hele tatt...alle sluker nok litt luft vil jeg tro...ble litt rotete men ;)

Skrevet

Er nok helt normalt å rape ja, min også raper som en helt :) og jeg ammer så ikke pga flasker etc at han får luft hvertfall....

Så lenge han ikke sliter med andre ting enn raping så tror jeg du kan være trygg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...