Gå til innhold

Spør her og, jeg... Etter keisersnitt med spinalbedøvelse.....komplikasjoner?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et spm ang spinalbedøvelse.

Jeg tok et keisersnitt for 10 dager siden, og kom meg veldig fort. Ble utskrevet etter 3 dager og gledet meg til å komme hjem og bli ordentlig kjent med den lille....

Men den gang ei. Da vi kom hjem, gikk det noen timer, og jeg begynte å få en intens hodepine som jeg trodde jeg hadde fått pga bihulebetennelse, fordi jeg ble forkjølet på sykehuset. Så da slo jeg meg til ro med det. Men forkjølelsen forsvant etter 2-3 dager, men hodepinen er fremdeles intens og har oppstått med synsforstyrrelser i form av flimring. Det sitter i pannen og øynene, men også i nakken med utstråling til ørene og kjeve. Ingen feber eller andre plager.

Er dette i forbindelse med spinalbedøvelsen? Vil det forsvinne? Har aldri vært plaget av hodepine før. Har det veldig sjeldent....Så dette er noe helt nytt for meg, og for å ikke snakke om vondt.

Fortsetter under...

Synes det er veldig rart at du ikke fikk informasjon om at man kan få spinalhodepine. Du bør ringe. Spinalhodepine er ikke farlig, men det er veldig greit å få gjort noe med. Er jo ganske individialiserende en slik hodepine, og når det finnes hjelp så benytt deg av den :)

Lykke til! Håper du allerede har ringt til barsel :)

Signerer at det kan være spinalhodepine, og at du bør ringe barsel med en gang! Det kan enkelt behandles med en blood patch. Jeg fikk spinalhodepine selv, men fikk ikke behandling. Det gjør grusomt vondt, få behandling i stedet for å vente på at det går over av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...