Gå til innhold

tre gromme gårdshistorier


nicless

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har letet og letet etter denne boken overalt..

Jeg har greid å rotet den vekk.Og sjekket nettet når for å finne den.Jeg må gi den tilbake på biblioteket her i byen.Hvis ikke må jeg betale 400 kroner i gebyr.. :-( Fortvilt.Boken kostet i utganspunktet 79 kroner..Og jeg er blakk..

 

Er det noen der ute som kan selge den til meg??Eller vet hvor jeg kan få kjøpt boken??

Håper indelig på svar! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekka om de godtar erstatningsbok? De er merka med strekkode nå.

 

Er den ikke å finne så sjekk med diverse andre som har had med barn på besøk om noen har lånt den med seg uten å spørre.

Ellers er det å få ei venninne eller noen til å hjelpe deg å lete. Sjekk romma til ungene, under alle møbler, mellom sofaputer og ta en skikkelig oppryddning der ting oppbevares, sjekk opp på skap, under skuffer, bak skuffer. utrolig hvor ting kan lure seg under, på eller imellom. Er det borte så er det noen som har tatt det, eller kasta i søpla eller brent.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Dete og ugl@

 

Har endevendt hele rommet til guttungen.Har allerede utsatt lånetiden ,3 ganger tror jeg..Aner ikke hvor jeg skal lete mer.Så jeg fant ut at jeg må prøve å finne den på nettet.For jeg kunne slippe gebyret om jeg fant samme boka og gi dem..

 

Blir gal snart jeg asså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sette inn en "ønskes kjøpt" på Finn.no.

Men når ei bok er utsolgt fra forlaget er det gjerne andre også som er spesielt på jakt etter den.

Du kan også sjekke på lånerkontoen din hvordan statusen er der. Har de sperret deg og sendt regning, tror jeg ikke gebyrene fortsetter å løpe siden de da slutter å sende ut de vanlige purringene.

 

Har de ikke sendt regning, kan du be om å få det. Du vil deretter få en 2-3 purringer på den før den eventuelt blir sendt til inkasso (?) Så hvis du får penger i neste måned kan det vente til da, (selv om det selvsagt er sure penger uansett).

 

Ellers kan dette være en påminnelse om at det ikke alltid er så enkelt å skaffe nye eksemplarer av de bøkene som forsvinner ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...