Mamman til Sofia:-) Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Hei Har lest litt her inne og sett at kanskje uke 24 kan være litt tidlig å se babyen i 3D. Jordmor satt opp dette på oss for 2 mnd siden og jeg regner jo med at hun har gjort dette før:) Skal på 3D imorgen og er da 23+4, noen som har vært på 3D rundt disse tider?
Blæddieblue Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Jeg vil også gjerne dra på 3Dultralyd! Du må fortelle oss hvordan det var i uke 24
Mia2011 Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Er nok litt i tidligste laget, var selv i uke 29 og det var en stor opplevelse Hvor skal du siden jordmor har satt deg opp? har dere et offentlig tilbud med 3D der du bor kanskje?? ellers blir det fort dyrt for å ikke se så mye Lykke til..
Mamman til Sofia:-) Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2011 Går fast til jordmor jeg selv har valgt, dette er vår første og vi ønsket å se mini tidlig for å skjønne at vi skulle bli foreldre:) Har vært hos henne 2 ganger 9+6 og i uke 14 og betalte til sammen 600 kr. Var der da i 1 time ca begge gangene og pratet om alt mulig og fikk lang og grundig ultralyd. Sist vi var hos henne spurte hun når vi ville komme neste gang og da passet det bra i februar så da foreslo hun at vi skulle ta 3D denne gangen. Det koster 600 kr så jeg syns absolutt det er verdt det.. Kommer nok til å ta en 3D til litt senere tenker jeg.. Vi får se hvordan det blir imorgen først--
Mia2011 Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Privat jordmor med andre ord? De store som kun driver med 3D ul anbefaler nemlig ikke før senere, var bare derfor jeg lurte, så dere ikke har blitt lurt men hos de koster det jo rundt 1000,- og oppover, så dere kan jo gå flere ganger til den prisen der Kos dere med den lille
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Heisann, jeg er med i et forskningsprosjekt, og får da 8 UL'er i løpet av svangerskapet. Den første var da jeg var 11+6 (fikk se vanlig OG 3D) Bildene ble kjempefine, kunne telle fingre og tær på den lille - så bare kos deg og gled deg
Kreps 71 Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Hei! Vi var på ultralyd i uke 24+6 og det var en fantastisk opplevelse! Vi så henne tydelig og fikk flotte bilder og film. Vi var på Majorstuklinikken og jordmor mente at tidspunktet var helt ideelt. Vi var litt skuffet siden de ikke kunne se kjønn på ordinær ultralyd og orket ikke vente lengre med å ta en ny titt. Lykke til:-)
Mamman til Sofia:-) Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2011 Takk alle sammen, gleder meg masse:)
Mia2011 Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Var rart, vi var også på Majorstuaklinikken og fikk beskjed når vi bestilte at de ikke anbefalte så tidlig
Mamman til Sofia:-) Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2011 Da har vi vært på 3D og det "gikk ikke så bra" hehe.. Snuppa lå bare med begge henda foran ansiktet og nesa stikkende ut mellom hehe.. Hun ville ikke ta bort armene uansett hvor mye jordmor dyttet på magen min.. Fikk 2 fine bilder av bena bare for moro og ny time om 3 uker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå