Gå til innhold

Dere med jenter. Bygger dere opp en basisgarderobe der ting passer sammen eller bare kjøper dere klær i hytt og pine og det blir vanskelig å sette sammen klær som passer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

eg har strikka til den vetle tullo i magen og må innrømma at eg har strikka sett som maycher i fargene/ mønstrene.

Når det er sagt så har eg gjort det samme med gutten min. ikkje fordi eg nødvendigvis vil ha dei kledd opp sånn matchy-matchy heile dagen, men fordi eg syns det er såååå søtt og flott med klede som passe sammen.

og ja: det er mulig å ha fine funksjonelle klede på ein liten baby. treng ikkje hettegensre eller dongeribukser for at det skal bli bra :)

Kjøper ting i hytt å pine ja, men har en basisgarderobe. Det er jo veldig greit at klærne passer sammen, ser ikke akkurat særlig fint ut om en bommer masse på kombinasjonen mellom klærne.

basisgarderobe til alle tre.

Men så får de mye av besteforeldre/oldeforeldre også, ikke alt som passer inn der.

Men de bruker jo de klærne og.

Her er jeg og datteren på 8 uenige. Jeg synes farger bør passe sånn noenlunde sammen, mens datteren gjerne velger sjokkrosa bukse med turkis overdel, lilla sko og oransje jakke ;) Jeg liker best naturfarger, beige, oliven, brunt sammen med litt farger som rosa, turkis, lilla osv. Men det blir for kjedelig for henne. Misunner mødre som får bestemme garderobe og hårfrisyre på jentene sine :) Så dere som ønsker en jente dere kan pynte, ha ikke for store forventninger.. hehe.

Annonse

Hytt og pine. Er klærne rene, hele og varme så er jeg fornøyd. Ungene setter sammen det de vil uansett.

Nå er mine bare 4.5 og 7, så det blir vel mer viktig med match når de blir tenåringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...