Gå til innhold

Stigningen er paa 2?? Hva naa?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp faatt beskjed fra legekontoret at blodproven min var paa 2 og ingen stigninger var maalt.... Jeg er 14 dager over ikm i dag og foler meg gravid men ingenting vises paa tester????? hva skal man gjore da?

Jeg blir saa frustrert altsaa.......

Noen av dere der ute som har opplevd det samme og hva blei resultatet senere, fant dere ut lenge etterpaa at dere var gravide??

Jeg vil vite om jeg er gravid naaaaaaaaaaaaaaa:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Mimsy&spire
Skrevet

Hei! Blod-hCG på 2 er vanligvis negativt (de fleste laboratorier bruker 5 som grense). Jeg hadde hCG på 2 når jeg var 12 DPO og fikk plutselig positiv test 2 dager senere..

Gjest Mimsy&spire
Skrevet

Eller var det STIGNINGEN mellom 2 prøver som var på 2???

Skrevet

men 12 dpo hva betyr det??? 12 dager paa overtid eller?

jeg er 15 dager paa overtid i morgen og skal til legen og si at jeg maa faa henvisning til Ul for jeg vil vite hva som foregaar i kroppen min:)

Jeg blir tullete aa ikke vite helt sikkert altsaa......

men du var altsaa gravid selv om blodproven din viste negativ?? heilt utrolig egentlig, jeg kjenner jo selv at jeg har masse symptomer,saa enten er jeg gravid eller saa har kroppen min virkelig lurt meg trill rundt:D

hmmmm jaja vi faar se hva som skjer:)

takk for svar mimsy&spire:)

Skrevet

Har ikke erfaring selv, men søsteren min var nesten 2 uker på overtid da legen sendte henne hjem og sa hun ikke var gravid. Hun stolte blindt på det legene sa. Etter en uke til på overtid viste CB positiv;)

Skrevet

Vi kan ha bittelitt hcg kroppen, til enhver tid, så 2 regnes som normalt for både kvinner og menn.

Med mindre kroppen din produserer hcg veeeeldig sent, så er det nok liten sjangse for graviditet, når du er så langt over, også. Desverre..

Skrevet

Hun som skrev lenger over " 12 DPO" betyr at hun testa 2 dager før forventet mens. Du er derimot 15 dager over tiden og da betyr nok 2 negativ. Med mindre kroppen din har hoppet over sist mens da og at du nettopp er blitt befruktet nå denne eggløsningen. Resultat 2 ville jeg tolket som negativt iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...