Gå til innhold

Seriøst, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte!!:-))

Anbefalte innlegg

Saken er den at ei jeg kjente lyver i hytt og vest, det siste påfunnet hun kom med var at hun var gravid! Så så jeg denne dama i forrige uke og jeg kunne ikke under noen omstendigheter se at hun var gravid, hun skulle vært i 4 måned nå etter sine egne utsagn!

Sendte en tulle sms fra mannen sin jobbmobil da hun ikke kan spore opp andre enn firmaet og hun vet ikke hvor han jobber!

I går fikk jeg en sms fra henne at hun tenkte og anmelde personen som sendte henne en sms om at hun umulig kunne være gravid, vet hun har sendt den til flere så hun mistenker ikke bare meg!

For det første må vel politiet le når hun kommer og skal anmelde henne fordi noen sendte en sms om at hun umulig kunne være gravid? For det andre er det vel ikke sjikane og sende henne sms om dette når hun lyver om alt mulig??

Jeg har vitner på ting hun har sagt om meg som er langt mer alvorlig enn denne spøken om graviditet, men jeg kunne da aldri tenke meg og anmelde denne syke dama.

Vil bare til slutt si at vi har ingen dagligdags kontakt, men har hittil kun vært på hils når vi er i butikken etc..

Fortsetter under...

Annonse

Er ikke alle som har synlig gravidmage rundt uke 16! Synes det var både barnslig og uhøflig å sende tullesms til henne. Tenk om hun hypotetisk sett faktisk var gravid, men mistet og derfor ikke hadde mage..

Jeg er 18 uker på vei med nr 3 og har IKKE mage, ikke en liten kul en gang. Men det er en baby inni der. Har vært på to UL og kjenner masse spark.

Så det kan hende du har tråkket i salaten. Får satse på at hun ikke anmelder deg, for da vil firmaet til mannen din bli kontaktet av politiet.

Hva skrev du egentlig siden hun syns det var så grovt at hun vil anmelde det?

Hehe jeg sliter ikke med noen store problemer i alle fall, det gjør denne dama. I fjor påstod hun at hun var gravid, noen gratulerte mannen etter en tid, da ble han forbanna og sa at hun ikke var gravid. Hun hadde vel termin 3 ulike ganger i fjor, april, juni, og september. Og jeg tviler sterkt på at hun er gravid sorry meg:(

Annonse

Men du bryr deg jo i massevis om hun er det? Hvorfor ikke bare la henne være i fred? Sende mld fra skjulte nr, herlighet er det mulig? Javel, så lyver hun, men kan ikke du bare drite i det de? Hva har du med den saken å gjøre?

HI, du virker faktisk ikke helt stabil. Voksne (??) mennesket sender tulle-sms-er? Hvorfor i all verden?

Dersom hun faktisk lyver om graviditeter, så har hun et problem. Og da trenger hun hjelp, ikke trakasserende meldinger.

Og jo, hun kan anmelde deg. Hvorvidt det kan kalles trakassering eller ikke kommer an på ordlyden i meldingen. Og mannen din kan få problemer for å ha brukt/latt andre bruke jobbmobilen til trakasseringer.

Jeg bor på et lite sted og det var mange som ikke visste at jeg var gravid for jeg fikk nesten ikke noe mage. Så da jeg "plutselig" var ute med baby fikk jeg mange spørsmål om hvem din baby det var og folk var sjokkert over at jeg hadde gått gravid i 9 måneder uten at de hadde sett det. Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...