pink82 Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Hei, da er det min første dag her på tredje trimester. Er veldig klar for siste innspurt Jeg har i en periode hatt rare spark i magen... Det føles nesten ut som babyen rister... veldig ekkelt. Er det flere som har følt dette, eller vet hva det er? Er første gang for meg, og mye rare tanker dukker opp som eplepsi osv...
Nr-2-i-magen Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Ja, det har jeg også hatt mange mange ganger. Spurte legen, hun sa at jeg ikke måtte bekymre meg. Var vanlig. Kunne være noen sekunders dårlig blodtilførsel. Jeg ble ikke så veldig beroliget før jeg nevnte det til min mor og hun sa at jeg hadde vært slik konstant hele tiden. Jeg har gått ukentlig til UL pga annen grunn. Babyen har det iallefall helt fint. Så da har hun nok ikke tatt noe skade av ristinga... Men spør heller legen eller jordmoren din enn å få svar av ukjente meg, he he. Fraskriver meg alt ansvar, he he
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 babyen tisser,derfor rister den litt på beina med det samme.. var en jordmor som forklarte meg dette da jeg venta nr.1.. kjennes ofte sterkest med guttebabyer,men jeg kjente det veldig godt med begge jentene mine..
pink82 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2011 Åh... det var beroligende å høre.... Blir jo litt nervøs av sånn ukjente ting. Skal på UL i dag, så jeg skal, for sikkerhets skyld, spørre jordmor om det også. Takk for svar
Gjest Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Har akkurat det samme. Føles ut som babyen har abstinenser av noe slag?. Var litt bekymret selv en periode, men traff an annen mor i barnehagen til dattera mi som hadde hatt det samme, og hun sa at det var vist vanlig. Helt andre typer spark en da jeg gikk gravid med søstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå