Gjest Skrevet 22. februar 2011 #26 Skrevet 22. februar 2011 Jeg tenkte noe som: "Ja, det er jo klart.. Alle har jo visst at det var ei jente.. Hadde nok ikke trodd deg hvis du hadde sagt gutt..." Her var rett og slett alle jeg snakket med sikker på at det var ei jente, og det var jeg og.. Mange som sa det før jeg ble gravid og, at jeg kom til å få ei jente.. Her ble hun kalt vesla veldig tidlig...
Prinsessemamma x 2 Skrevet 22. februar 2011 #27 Skrevet 22. februar 2011 Med nr. 1 var jeg bombesikker på gutt. Men 3 D viste jente, og jeg var overlykkelig over det. ønsket meg nok jente, men trodde gutt likevel. Med nr. 2 ønsket jeg meg egentlig ikke verken det ene eller det andre, og 3 D viste jente denne gangen også. Ble glad for vår eldste, så topp for henne å få lillesøster! Jeg har vel egentlig (før jeg fikk barn) sett for meg at jeg er en guttemamma. Vet ikke hvorfor, men kanskje fordi det er så mange gutter i familien? INGEN har 2 jenter i vår slekt. Bortsett fra vi
Blåbærmuffins Skrevet 22. februar 2011 #28 Skrevet 22. februar 2011 Hadde fra begynnelsen guttefølelse, men svigermor som ønsket seg veeeeldig jente overbeviste meg om at det var jente, så da UL viste gutt ble jeg nesten litt paff Måtte omstille hodet litt tilbake til gutt, men kan ikke si jeg ble skuffet.
Snuppa! Skrevet 22. februar 2011 #29 Skrevet 22. februar 2011 Ønsket meg jente som nr 2 fordi første er jente. Jeg har selv alltid ønska meg en søster(har brødre) ser bare hvor mye brødrene mine har felles og jeg har alltid vært utenfor. Så derfor blei jeg faktisk skuffa når nr 2 var gutt. Men alt skjer av en grunn, kan godt hende de to får ett flott forhold selv om ikke jeg og mine brødre har det. Men å ønske seg jente fordi man skal ha noen å dolle opp syns jeg blir fjasete, er ikke sikkert jenta de får er det minste jentete, forstår ikke hvorfor noen har den oppfatninga at jenter er små dukker og gutter er bøllete.
Gjest Skrevet 22. februar 2011 #30 Skrevet 22. februar 2011 Jeg visste ikke hva kjønnet var før jeg fikk han. Da de løftet han opp og sa det er en gutt så gråt jeg av glede. Jeg er veldig takknemmlig for at den lille gutten min er frisk og rask. Aldri ønsket meg noe spesielt kjønn egentlig. Dypt inne i meg selv så var jeg livredd for et funksjonshemma barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå