Gå til innhold

trenger tips til lekematte/gulvmatte

Anbefalte innlegg

Til å ha i babykroken på stua. Har en ganske svær "lekegrind" som jeg skulle hatt noe underlag. Bruker sånn puslematte fra nille nå, men det irriterer meg at alle bitene til en hver tid ligger strødd utover hele stua. Helst skulle den vært litt større også (vet at jeg kan pusle sammen flere men da blir det enda flere biter...). Så helst skulle jeg hatt en svær gummimatte. Evt et annet gulvteppe som er vaskbart. Babyen er 7 mnd så det trenger ikke være sånn supermykt, men syns det er litt for kaldt og hardt rett på gulvet. Tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142934790-trenger-tips-til-lekemattegulvmatte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Vi har en stor "gummimatte"/treningsmatte som vi kjøpte på Barnas Hus. Den er ganske tykk, så hjalp veldig mot det kalde gulvet vi har. Vet ikke nøyaktige mål på den (får ikke sjekke nå, ettersom jeg ikke er hjemme), men jeg kunne ihvertfall ligge på den uten at bena mine kom utenfor. Er ikke like bred som den er lang, men kunne jo eventuelt plassert to ved siden av hverandre hvis du trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...