Glajenta ♥ Skrevet 21. februar 2011 #1 Del Skrevet 21. februar 2011 Kjenner jeg er litt oppgitt nå. I barnehagen til jenta mi har de med seg matboks til frokosten.Frokost er til fast tidspunkt hver dag. Vi pleier å komme ca 15 minutter før frokosten starter, noen ganger før og andre ganger senere. Som oftest er hun sulten da, og hun er veldig opptatt av matboksen sin - hehe - skal bære den inn selv, og veldig opptatt av hva som er oppi den. Tre av de som jobber på avdelingen sier det er helt greit at hun setter seg ved bordet, begynner å se i matboksen (hun bruker litt tid på det) og spise når hun kommer. De har selv sagt mange ganger at hun sitter lenge og koser seg, og er som oftest sistemann fra bordet uansett. Den siste sier at hun må vente... nærmest kjefter på henne hvis hun setter seg ved bordet. Jeg synes dette er vanskelig. Jenta mi skjønner jo ikke hvorfor hun får lov noen dager, men ikke andre dager. Er jeg vanskelig hvis jeg ber de om å bli enige om hva som er greit og at de holder seg til det? Kan legge til at dette er en småbarnsavdeling og hun er 2 år gammel. Og det er som oftest de ansatte som spør om hun vil sette seg ned å spise med en gang... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142934776-forskjellige-rutiner-hos-de-ansatte-i-barnehagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovemelikeyoudo Skrevet 21. februar 2011 #2 Del Skrevet 21. februar 2011 Nei, dette hadde jeg ikke godtatt! Jenta di blir jo helt forvirret! Ta det opp med ped.leder på en fin måte, spør om ikke de som ansatte kan bli enige om hvordan det skal kjøres, slik at de er samkjørte! Lykke til=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142934776-forskjellige-rutiner-hos-de-ansatte-i-barnehagen/#findComment-142934827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå