Gå til innhold

Noen som merker magen?

Anbefalte innlegg

JEg er 10+3 idag, og får nesten ikke på meg de samme buksene som før.. normalt å begynne å merke magen nå eller? (klarer iallefall ikke holde den inne lenger ;))

LItt stressa siden jeg har vært så trøtt hele første trimester, at jeg kun har orket å ligge på sofaen å sove... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142934597-noen-som-merker-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har fått god mage allerede, men jeg fødte for 7 mnd siden, så sikkert derfor den kom så fort tilbake. Sist fikk jeg mage ca uke 8 (var da normal slank. Må nok finne frem mammatøyet igjen ja hehe. Er også mye dårlig og trett denne gangen. Kvalmere enn sist gang og trenger mye hvile. Sover sammen med tassen det lille han sover hehe.

Det samme tenkte jeg i går kveld.

I rene Al Bundy stil på sofaen, merker jag at joggebuksa ikke er like behagelig som vanlig.

Er ikke mer enn 9+5, lagt på meg 1,5kg så det er jo ikke str som er stort endret.

Så ja, jeg kan vel si at magen merkelig nok er kommet mye tidligere enn forrige gang (4mnd).

Annonse

Jeg merka det på lørdag da jeg sku ta på meg jeans shortsen min.. det vakke no særlig.. og jeg er ikke 6 uker før på onsdag, men jeg tror nok at det er møe luft det der asså :) Håper hvertfall på det.. men jeg så på vennene mine i bursdagen til kidn min igår at dem lurer litt.. store pupper og litt bul på magen.. pluss at jeg alltid har en unskyldning når de spør om jeg skal være med ut å ta et par glass vin eller øl.. :P

Jeg har fått ekstra "spekk" på magen, merker jeg. Er i uke 6 eller 7 (litt usikker da jeg ble gravid rett etter å ha sluttet på pillen så hadde null kontroll på syklus). Puppene har også begynt å vokse, gitt!

Jeg merker uten tvil magen, umulig å skjule at jeg er gravid. Når jeg ligger på ryggen, er det en bred kul på magen (ca 6-8 cm høy). Er rimelig slank og har tatt av meg pga ekstrem kvalme, så er garantert ikke fett. På legekontoret spøker de med at det er minst to der inne.. Vi er litt usikre på terming, men er mest sannsynlig mellom 11 og 14 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...