ღhælgelainnღ Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Synes tida har gått fort så langt heldigvis. Har ikke hatt de store plagene hittil heller, bortsett fra fingre som "sovner" om natta og som blir vonde og stive. Begynner å grue/glede meg til ks som skal skje rett før påske (pga. 2 tidligere ks etter fødsels komplikasjoner). Flere her som har kommet like langt som meg og hvordan er formen deres?
addaadda Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 30 fullgåtte i dag jeg og!! Formen er bra synnes jeg, så klart jeg er jo ikke like sjapp og sprek som ellers, men dagene går fint. Vondt i ryggen når jeg går over 40 min, men svømmer istedet. -holder meg til korte turer, lange turer får jeg ta igjen når tulla kommer. Jeg også synnes ukene flyr av gårde, håper de fortsetter med det fremover også, nå håper jeg bare våren kommer snart og at denne kulda slipper, får snart ikke på meg vinterjakka lenger;-)
Plutselig_gravid Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Hei Jeg er 29+4 i dag. Formen min er veldig bra, men er så å si invalid av bekkenløsning i alle ledd. Så jeg kommer meg knapt nok på do. Frustrerende, men er glad lett til sinns og og det er det viktigste synes jeg:) Synes synd på de som sliter med depresjoner og hormoner i graviditeten. Synes også tiden flyr avgårde, MEN vet av erfaring at det går veeeldig sakte de siste 4-5 ukene. Så spør meg igjen da
Raych Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Jeg er fullgått 30 uker i morgen. Har lite plager, men kjenner at jeg har litt veske i anklene på kvelden. Spesielt de dagene det har vært mye ståing på jobb. Skal også ha mitt 3. ks før påske, så det begynner da å nærme seg:)
Tenker på nr 4 Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Er 29+4 i dag Synes jo egentlig at det går veldig fort da:) Og gleder meg til å hilse på lillegutt i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå