katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. februar 2011 #1 Del Skrevet 21. februar 2011 Heisann, hvordan går det med deg? Hvor langt er du kommet nå? Ser stadig etter deg og så at du hadde svart på et innlegg på 1-tri. Håper alt står bra til med deg. Jeg er selv gravid i uke 7 nå. Skal på ul til onsdag, så kryss fingre for meg. Er ikke helt i form om dagen. Er masse kvalm og trett. Har jo en aktiv gutt på 7 mnd som krabber avsted i tilegg hehe. Klemmer fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142934428-paper-er-du-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
paper Skrevet 21. februar 2011 #2 Del Skrevet 21. februar 2011 ÅHHHH!!!!! YES, jeg er her!!!!!! Tenkte nettopp jeg skulle skrive til deg på 1.tri faktisk:) GRATTIS MED NY GRAVIDITET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg syns du er beintøff, pån igjen! Suuper GLAD for du ser ut, bortsett fra kvalme osv.., ser ut som om livet smiler til deg:) Herreguud som vi sleit for et par år siden, du og jeg. Husker og "Maddemor" godt, jeg da. Jeg er nå 26 uker. Dessverre har jeg hatt-og har- STORE mage/tarmproblemer. Ble opr da jeg var 16u for tarmslyng, og hatt maaange "anfall"siden det. Vært innlagt, nå sykemeldt resten av graviditeten pga.jeg sliter med mye vondt. Men:dagene varierer, blir mest flytende mat og kreativiteten er STOOOR!! Får kjempeoppfølgning fra sykehuset, målet er å gå lengst mulig og unngå opr med babyen i magen. Heldigvis er jeg optimistisk, og alle ul tilsier at babyen(jente) har det bare flott, TAKK OG LOV!!!!!! Jeg var altså totalt uforberedt på at noe slikt skulle kunne skje, men slik er livet kjære deg:) Vi får oppdatere oss på hverandre innimellom- all verdens lykke lykke til til deg så lenge!!!!!! STOOOOR KLEM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142934428-paper-er-du-her/#findComment-142934441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2011 Å herreguuuud, stakkars deg!!!! Skal si du må lide deg igjennom dette sv.skapet vennen min. Det er godt å høre at du er ved godt mot og at jenta di har det godt i magen. Tenk at snart er du på 3-tri. Jippi. Tusen takk for gratulasjonen, ja vi hadde veldig lyst på et gjevngammelt søsken til tassen. Bare håper livmorhalsen min vil tåle det så tett på siste graviditet. Er spent på hva gyn sier til onsdag. Bruker jo å slite med masse vonde kynnere fra tidlig i grav. og det er jo ikke så pos på livmorhalsen. Får vel ta det med ro så mye som mulig. Ja maddemor koser seg med jenta si. Vi er sammen av og til vi og har en kjempegod kjemi. Ønsker deg masse, masse lykke til videre. Godt at du nå er kommet så langt hvis noe skulle skje.. Stooor klem fra meg. Og masse god bedring!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142934428-paper-er-du-her/#findComment-142934497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå