Gå til innhold

Negativ graviditetstest i går...

Anbefalte innlegg

..positiv i dag!!! Både ein billigtest og ein apotektest. Det er heilt utrolig herlig. Var på sjukehuset for to veker siden for å få Pergotime, men legen ville ikkje gi meg det før tidligst om tre mnd og i den perioden skulle eg prøve å gå ned i vekt!! Det måtte eg prøve først!!! Men ser ut som denne PCOS kropen ordne opp sjølv den!!!! Einaste eg går på er metformin, ellers har eg bmi på 35, så det går an PCOS jenter!!!!!

Så berre denne lille spiren utvikler seg fint og vil sitte på med meg i 9 mnd, so får eg da barn nr to i månedsskifte oktober/november!!! Men eg kjenner eg klare ikkje å glede meg 100% for eg veit abortsjansen er større for oss PCOere. Men no skal eg i alle fall glede meg over den positive testen!!!

Lykke lykke til for alle dåkke andre!!!

Fleire med nylig positiv test her inne???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142934424-negativ-graviditetstest-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer! Fikk også positiv graviditetstest på lørdag :D prøvd aktivt i vel et år :D ER lykkelig, men samtidig spent på om alt går bra, og om det bare er en. sjansen er vel større for fler, for oss som har gått på Pergotime? :/ Er det noen som vet hvor tidlig man kan ta ultralyd? Privat selvfølgelig, vet at man vanligvis ikke får det. Jeg er 4 +3 i dag. (fosteret er jo bare 2+3 da men)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...