Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, mandag, 21.02.11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er det 30 dager igjen :-) Syns fremdeles at tiden faktisk går rimelig fort, kan liksom ikke tro helt at jeg snart er tobarnsmor :-D

Til uka fyller jeg 26 år, blir endel feiring og skal dra å handle de siste småtingene jeg mangler i hus.

Når denne uken er gått kan jeg kalle meg fødeklar og skal rett og slett bare kose meg med min lille sønn på 2 år, og kanskje kjæresten også da, ellers sove ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 dager på overtid, blir satt i gang på Tirsdag ;))

Skrevet

12 dager igjen=)

Skrevet

24 dager igjen...:)

Skrevet

23 dager her!

Skrevet

70 dager her... Synes ikke det er så lange siden at jeg ventet sånn på at jeg endelig skulle få skrive 100 dager igjen.. Å nu er vi allerede nede i bare 70 dager igjen... <3 <3 <3 LYKKE <3 <3 <3

Skrevet

70 dager her... Synes ikke det er så lange siden at jeg ventet sånn på at jeg endelig skulle få skrive 100 dager igjen.. Å nu er vi allerede nede i bare 70 dager igjen... <3 <3 <3 LYKKE <3 <3 <3

Skrevet

62 dager igjen :)

Skrevet

20 dager igjen! :) nå skal jeg bruke dagene til å bake, se filmer om kvelden og slappe av :)) har en sterk følelse av at jenta vår kommer før termin, vet ikke hvorfor, og prøver ikke å håpe på det. Så tiden brukes godt :)

Skrevet

51 dager igjen <3 11 dager igjen til jeg kan kalle meg høygravid :)

Skrevet

3 dager igjen! Men er overbevist om at det blir mars-baby...

Skrevet

6 dager igjen og heldigvis ikke lei, ennå:) Nyter de siste dagene sammen med kjæresten før vi får en ny sjef i huset:)

Skrevet

8 dager til ks!

Gleder meg til å se knøtte!

Og til vi blir 5 i familien!

Skrevet

9 dager igjen! nede på ensifret tall JUHU!

Skrevet

40 dager - og høygravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...