mammaTkajaÅthea Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Hva passer til KAJA og THEA.... Trenger hjelp med både guttenavn og jentenavn siden jeg ikke vet hva det blir enda... Hadde bare vært gøy å se hva slags navn dere syns passer til jentene mine.... Har noen navn på lur, blir spennende å se om noen skriver dem.... Takk for forslag...
Vil Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Ronja, Hanna eller Nora. August, Embrik eller Jakob.
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Frida Marte Anna Sanna Tilde Hedda Nora Jakob Emil Henrik Erik Even
Gjest Tuyo Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Jeg synes disse passer godt til Thea og Kaja: Sara Nora Hedda Tuva Emil Olav Jacob Jonas Fortell hva dere favoritter er da! *nysgjerrig* ;-)
mibella Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Kaja, Thea og Mia/Mie Kaja, Thea og Tuva Kaja, Thea og Selma Kaja, Thea og Amanda Kaja, Thea og Amelia Kaja, Thea og Embla Kaja, Thea og Lina Kaja, Thea og Tora Kaja, Thea og Vilja Kaja, Thea og Ada Kaja, Thea og Sara Kaja, Thea og Ida Kaja, Thea og Eva Kaja, Thea og Maria Kaja, Thea og Emilie Kaja, Thea og Jakob Kaja, Thea og Emrik Kaja, Thea og Jonas Kaja, Thea og Aksel Kaja, Thea og Askil/Eskil Kaja, Thea og Oskar Kaja, Thea og Trym
♥ Herligheten ♥ Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Kaja, Thea og Mali / Malin Kaja, Thea og Nora Kaja, Thea og Hedda Kaja, Thea og Iselin Kaja, Thea og Elina Kaja, Thea og Vida Kaja, Thea og Vilja Kaja, Thea og Ulrikke Kaja, Thea og Jakob Kaja, Thea og Lukas Kaja, Thea og Noah Kaja, Thea og Elias Kaja, Thea og Daniel
pinoisme Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Nora, Eira, Luna, Idun eller Iris kanskje? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå