Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elina Emilie ble litt mye synes jeg ja, litt tungt. Hadde nok gått for ett av de. Synes det er pene navn jeg, selv om jeg er enig i at Eline og Elise er hakket finere, så er det litt pluss at Elina sikkert ikke er like mye brukt. Emilia, Amelia, Helena er vel også i "samme gate", søte navn :)

Annonse

Er så dritt lei av jentenavn som slutter på A! De er dønn kjedelige og "like" alle sammen. Samme med navn som Emilie - kjedeligere poppisnavn finnes vel omtrent ikke.

Velg litt mer selvstendig! F.eks. Elise som noen har foreslått, også Eline er mye bedre enn Elina. Og i mine ører er faktisk Elin enda bedre.

Elina er tøft og søtt!! Og imotsetning til flere over her synes jeg Elina er finere enn eline som jeg synes er litt kjedelig.

Emilie er søtt og koselig, men akk så mye brukt. Men det er jo ikke sånn at det er forbud mot å bruke navn som er mye brukt. At de er mye brukt betyr jo at mange liker dem. Bare være obs på at det lett kan være flere Emilier i barnehagen eller nabolaget. Selv vet jeg om tre små Emilier under 4 år.

Elina Emilie ble veldig mange av de samme bokstavene flere ganger etterhverandre. Syntes det var ganske tungt.

tusen takk for tilbakemeldinger =) er veldig enig med deg der med at det kan være i barnehagen er det 5 andre jenter med samme navn! er så kjedelig!

Eline er også en fint navn, men syntes det blir for "vanlig " !

hvorfor skal dette være så vanskelig!! men har jo 10 uker igjen å bestemme meg på da =)

kom gjerne med andre forsalg til navn!!=)

Annonse

Eline er vel nr 40 på navnestatistikken, så synes ikke det kvalifiserer til å være et vanlig navn.

Du skal se at navnet sitter som et skudd når babyen er ute. Av og til passer rett og slett ikke det planlagte navnet til barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...