Gladmor30 Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Er i uke 31 nå og tulla mi er ellers ganske så aktiv inni magen om dagene. I dag har det vært helt ekstremt... Hun har sparket og dyttet inni der i hele dagen. Fra jeg sto opp i dag og helt til nå. Er det vanlig det? Skulle en ikke tro at hun behøvde å hvile seg litt? Huff jeg stresser sånn nå...
april2011mamma Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 jeg er i uke 33 nå og den lille i magen min har vært sånn i over en uke n¨å!!! blir gal til tider, hun snur seg hele tiden og hviler nesten aldri virker det som:) jordmor sier det er helt normalt
Gladmor30 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2011 Såpass ja ! Tusen takk for du delte Genialt dette forumet altså... nå slipper jeg å bekymre meg
april2011mamma Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 ja heheh selvfølgelig har det vært noen pauser hun er rolig altså det har ikke gått i ett i en uke:) men det er utrooolig mye aktivitet der inne!! trodde liksom det ville roe seg når man var så langt på vei men tydligvis ikke:) men jordmor sier at det er veldig greit med babyer som beveger seg såpass mye for det tyder jo på at de har det bra pluss at man fortere vil merke om det plutselig roer seg masse....... lille i magen min bytter fra sete til hodeleie nesten hver dag hehe er så øm i magen at jeg må stoppe opp når hun turner som verst!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå