Gå til innhold

Hva kan vi ta i husleie for denne leiligheten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har en leilighet som høres ganske lik ut som den du leier ut. Jeg betaler 8000 kr i mnd inkl strøm, internett, tv alt! Men den kunne nok vært leid ut for 9000 kr i hvertfall, fordi den ligger veldig sentralt.

Ville prøvd meg på 7500 kr, i hvertfall =)

Trives godt her jeg bor og jeg vil ikke binde meg til ett sted. Liker å være fri, slippe vedlikehold og mas, kunne plutselig reise bort for en lengre periode, flytte osv. Har nok av penger så det er ikke noe stress.

Annonse

Hvilken by? Det har faktisk utrolig masse og si. Selv om det er en liten by så kan det ha mye og si..

Jeg bor også ien midels stor by, mn siden det er svært lite hus til salgs så er leigeprisene godt i taket og en kan omtrent ta hva som helt i leige..

Her jeg bor ligger en slik leilighet på rundt 8000-10 000 avhengig av standard.

Utrolige prisforskjeller ser jeg. Et godt tips er å gå inn på finn.no og søke etter leiligheter i området du bor i, da vil du finne ut hvilke priser som er normalt i området.

Vi leier ut 80 kvm. med to soverom for 10000, omtrent samme type beliggenhet som dere har.

Helt fin pris et sted hvor leiemarkedet er trangt, og vi trenger inntekten for å dekke boliglån. Så får heller folk kalle oss gribber fordi vi ikke gidder å drive veldedighet for fattiglus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...