Julymom2015 Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Jeg har hørt et kjerringråd om både hostesaft og grapefruktjuice. Er det noen her som har prøvd det før ? Vi er i gang med 5 pp nå, krysser fingrene for klaff denne gangen
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Jeg har Bisolvon, så lenge det er slimløsende så er det vel et fett, vil jeg tro! Jeg prøver det denne måneden, tar x 3 til dagen
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Hjertesukk fra jordmor På klinikken til jordmor Tove Nordahl kommer det flere ganger i uken kvinner som i lang tid har prøvd mye rart i forsøk på å bli gravide. Hun forteller at det i mange av disse tilfellene er fysiske årsaker til at graviditeten uteblir, og at det ofte viser seg at disse kvinnene har tette eggledere eller. Hun har ikke spesielt mye tro på kjerringråd som slimløsende hostesaft og grapefruktjuice, men mener dette ikke er så farlig å prøve, sammenlignet med å kaste bort tusenvis av kroner på homeopati, fotsoneterapi og akupunktur før man har sjekket at alt fungerer som det skal.
Julymom2015 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2011 Mulig jeg prøver det ut i neste pp dersom vi ikke får klaff, har vært til samtale med lege pga at jeg er litt overvektig, har tatt blodprøver, alt er fint å jeg er frisk, skal ikke ligge noe i veien for at jeg ikke kan bli gravid enn så lenge, har ved hjelp av Noka-dietten gått ned 5 kg siden 7.Februar, har fortsatt kontroll på vekta, spiser også vanlige måltider også. Ingen planer om og begynne å spise som før igjen, har kuttet HELT ut brus og godterier. Legen sa at vi skulle ha sex ca annenhver dag fra dag 9 etter mens til dag 19, i følge EL-kalkulator har er jeg i perioden nå (onsdag - t.o.m i morgen).men velger likevel og holde på annenhver dag frem til 24.Feb. Har ikm 6.Mars. Så krysser fingrene å håper på ingen TR da, hvis ikke kan det hende vi legger det litt "på is" i og med at vi skal flytte..å pusse opp å sånn.. - ble litt langt dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå