Gå til innhold

Skitt!! Har ødelagt dressen til minste og må ha ny, men har jo ikke råd..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel halv pris på dresser de fleste steder nå? Kjøpte en Reima Tec+ dress til mini her i forrige helg til halv pris! Et røverkjøp :D

Det var også tilbud på Reflexdresser og rimeligere merker, som da blir ganske så billig dersom det er halv pris :)

Sjekket ut finn, men det var ingen dress der i hans størrelse. Kan jo ikke kjøpe to årsstørrelser for stor nå. Det var en HH dress også... Han kommer jo til å svømme i den i et halvt år...

Regner med at det kommer opp MASSE dresser i hans størrelse når jeg har kjøpt ny da..

Hi

Annonse

Vasket den uten å ta ut lekebilen og flyet i lomma... Så gummien på bena er helt ødelagt og da tar jo dressen inn vann som titanic og DET holder han jo varm og god i femten minus...

Annonse

Neste gang setter du kanskje opp døra til vaskerommet så HØRER du bilen før den ødelegger dressen.

Ellers så har jeg ikke anna tips enn det som har kommet tidligere. Salg rundtomkring

NEI!!! Dette er ikke et tiggeinnlegg!! Har faktisk litt stolthet! Jeg vil ikke ha penger eller dress, men jeg vil vite hvor jeg får kjøpt en ok dress til han til en overkommelig penge!!

Jeg betaler regninger på harde livet nå, men i april så regner jeg med å ha fått unna ALT ( nei, det er ikke kreditkort gjeld eller noe sånt)

.

Siden jeg nå er nødt til å balansere på akkurat grensen for å komme igjennom det så har jeg glatt offret eks å traske innom butikker derfor aner jeg virkelig ikke hvor jeg får tak i en ok billig dress som han kan ha neste år også...

HI

( og ps, jeg kommer til å jobbe dobbelt i en jobb jeg ikke liker engang for å kunne opparbeide meg en buffer igjen)

Takk for tipset, skal gjøre det... Dressen var jo selvfølelig på vranga så bilen og flyet fikk ikke så mye tumleplass...

Men HVOR er det salg???

Den eneste butikken jeg er innom er rema1000 så jeg har virkelig ikke peiling...

Ok, da beklager jeg. Jeg fikk skikkelig "tigge-vibber" av innlegget!

Jeg tror neppe du finner en skikkelig dress for hele neste vinter også til under 500 kroner. Jeg hadde funnet det beste jeg kunne finne nå, og tatt neste vinter neste vinter;)

Jeg sjekket på nettet før jeg skrev innlegget og fant en dress til under 1000kr ( 899) så det var derfor jeg skrev her. Det har jeg ikke råd til.

Da tror jeg at jeg prøver å finne noe som kan holde ut sesongen nå og i begynnelsen av neste sesong. Satser på at jeg har bedre styr på økonomien da så da kan jeg heller ta den utgiften da...

Jeg tror at helvete kommer til å fryse over før jeg tigger på nettet, så det var derfor jeg reagerte så veldig.

Skal sjekke ut nameit, HM og lindex i morgen Takk for svar HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...