Gå til innhold

Termin 6 Okt, ferie i syden til 10 Aug Går det bra?

Anbefalte innlegg

Hei! Har bestilt flybilletter til hjemlandet for å besøke familien i sommer med returdato 10 Aug., har termin 6 Okt.Skal etter planen ta fly alene med sønnen på 7 år. Grunnen til noja er skumle opplevelser med svangerskapsfogiftningen i forrige svangerskapet for 7 år siden. Fastlegen mener det skal gå bra og veldig liten sansynnlighet for at jeg får det igjen. Er veldig usikker på om jeg bør endre datoer eller kansellere...hjelp!

Fortsetter under...

Sniker litt fra "Bli gravid"... Legger ved en link til info om graviditet og flyreiser fra Lommelegen.no. Der står det veldig mye god info. =)

http://www.lommelegen.no/322877/flyreise-og-graviditet

Å sjekke med flyselskapet kan også være en ide. Hvertfall det jeg har hørt fra andre.... Håper du får en fin feire uansett når du reiser =)

Du har ikke skrevet noe om hvor du skal reise til. Er det i europa, asia eller andre steder? Sikkert litt vesentlig. Eg har termin 13 oktober og vi reiser til Thailand 28 juli til 15 august. Har ingen betenkeligheter med det men jeg må selvsagt være veldig forsiktig med ka eg spiser. god tur til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...