Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Dårlig magefølelse, nada symptomer... IKM på onsdag. Hva med deg?
håp_84 Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Hei:)ikm ca på lørdag men kansje el va litt sein.. Ja den magefølelsen..hm ikkje så mange symtomer her heller men samtidig så hadde eg masse symtomer forje pp så kansje d er positivt?:)liker å tru d:)pleier å ha masse murringer fram mot mens men har nesten ingen no..sånn va d sist eg blei gravid:)i tillegg har jeg fått sopp:( d hadde eg og sist... Skulle ønske en kunne tatt en test m en gang etter el:)håper eg klare å vente m testing til fredag:)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Åååh, jeg hadde også sopp forrige uke. *håpehåpehåpe*. Noe ordentlig dritt, men er det pga en liten huleboer så er det jo ikke så ille likevel. Hmm, tror ikke jeg klarer å vente til torsdag med testing, blir nok en i morgen, hihi. Skulle IKKE ha forhåpninger denne pp, men.....
Maysan27 Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Hei! Jeg sitter her og er fryktelig usikker på hva som skjer. Har ca ikm på torsdag som kommer, men hadde en liten følelse av at noe var litt rart så tok en test forrige onsdag, clear blue, da fikk jeg sy tråd tynn strek, tok ny annet merke torsdag, helt blank, ny på fredag sytråd tynn strek med litt skygge bak og ny i dag der er det en ganske så tydelig blå strek (som ikke er tynn lenger), men alikevel svaaak. aiaiai, fryktelig spennende dette da! Dumme meg har tatt alle på ettermiddagen. Men nå skal jeg vente til torsdag, men det er nå spennede iallefall ! Håper håper! Har mye murringer i magen, ømme pupper men det er jo også et mens tegn da, så fryktelig vanskelig å si! Får meg ikke til å tro at jeg kan være gravid! LYKKE til alle sammen, dette blir en spennende uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå