Happy87 Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Hvordan går det med deg?? Lenge siden jeg har hørt fra deg nå? Hvordan går det med utredningen? Jeg skal til legen imorgen og håper virkelig jeg kan få litt hjelp med å få på plass syklusene og el.. Kan du forresten legge ut linken til din ff? Jeg temper ikke selv, men synes det er spennende å se på andres..
Metti er håpefull Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Heisann kjekt å høre fra deg Jeg er mitt i utredningen nå ... Venter på EL men den er tydeligvis forsinket.. Skal ta blodprøver 7 dager etter EL. Kver dag venter eg på svaret fra sædprøvene. DE sko ta ca 14 dager men nå er det tre uker på tirsdag.. Nervepirrende å vente på... Blir spennende se ka som kommer ut av lege timen din i morgen. Du blir sikkert sendt videre til en gynekolog tenke eg.. Masse lykke til i morgen
Metti er håpefull Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 du ville ha grafen min ja Denne mnd har den faktisk vert ganske varierende. Har hatt litt forkjølelse og sånn.. Men du kan se på den grafen under http://www.fertilityfriend.com/home/3145ea
Metti er håpefull Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 fikk smilefjes i kveld ... yeye
Happy87 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2011 Kos dere masse ikveld:) Håper dette er den gangen det klaffer for deg.. Vi får fortsette å holde kontakten og oppdatere hverandre om hvordan ting går.. Ønsker deg masse lykke til..
Happy87 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2011 Da har jeg vært hos legen.. Og det gikk sånn så som så.. Hun sa at de ikke gjorde noe før ett år etter p-pilleslutt siden det kunne ta så lang tid før kroppen stabiliserte seg.. Men for å roe nervene mine (jeg er livredd for at det er noe galt med meg) så sendte hun henvisning til gyn. for å ta innvendig ultralyd. Så nå får jeg bare vente på timeinnkallelse i posten.. Håper jeg får time raskt.. Hvis jeg får bekreftet at alt er bra med meg innvendig så får jeg vertfall roet meg litt.. Så får jeg bare gi kroppen min litt mer tid på å stabilisere seg.. Litt skuffet, men fikk vertfall noe ut av timen, nå skal jeg vertfall til gyn. etterhvert. Ett steg i riktig retning.. Selv om jeg hadde håpet at kroppen klarte å ordne seg selv..
Metti er håpefull Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Heisann Jeg fikk inkallelse innen en uke ; ) timen var to eller tre uker etter det.. Finner nok ut av noe på innvendig ultralyd.. Jeg har tatt det flere ganger. Ble sykemeldt i dag eg pga ryggen.. Sist jeg hadde vondt i ryggen var det også rundt EL
Happy87 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2011 Hvordan går det med deg? Jeg har holdt meg unna testing i noen dager nå, men skal ta en g-test imorgen og hvis den er negativ så skal jeg kjøre på med vitex.. Har lest så utrolig mye positivt om det her inne i det siste så nå skal det også prøves:)
Metti er håpefull Skrevet 24. februar 2011 #9 Skrevet 24. februar 2011 jeg har enda ikke hatt el ... hatt positive og negative el tester om hverandre disse dagene.. Så jeg er en smule forvirret kan du sei.. vitex ja eg har ein boks liggende som eg ska begynne på neste gang eg får TR .. veldig mange som har blitt gravide på det her inne nå.. så det e nok greit å prøve ..
Happy87 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2011 Hva skjer med de tempene dine da?? Så rart, men du fikk jo smilefjes på el-testen. Kan du ha hatt el selv om du ikke ser det på tempene dine? Selv har jeg fått innkallelse til gyn nå og fått time i løpet av en mnd.. Så da slipper jeg å vente så altfor lenge med å få sjekket eggstokkene iallefall. Håper jeg også får tatt noen blodprøver og sjekket alt av hormoner. Selv om legen ikke ville begynne noe utredning så kan det vertfall hende at gyn. vil hjelpe meg..
Metti er håpefull Skrevet 1. mars 2011 #11 Skrevet 1. mars 2011 Så bra at du har fått innkallelse da ; ) da er det bare å vente ja .... Eg har ikkje hatt EL enda nei . Skjønner ingenting !! Det er nok første Mnd det skjer.. Veldig surt for da vet eg ikkje når eg kan forvente TR.. Vil jo bare få den så eg kan begynne på ny.. Skjønner bitte litt koss du har det nå !! Blir jo bare en brøk del i forhold men alikevel....
Happy87 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2011 Huff jeg unner deg ikke dette i det hele tatt.. Vi har prøvd like lenge så jeg skjønner veldig godt din frustrasjon.. Spesielt nå som du ikke har el heller.. Uansett hvor lang tid el utsettes så er det helt grusomt.. Og jeg unner ingen å oppleve det.. Nå håper jeg bare at gyn kan hjelpe meg slik at jeg kan få ting på rett kjøl igjen.. Vet ikke hva som er mest frustrerende: å ha normal syklus og prøve mange ganger uten klaff eller å aldri ha el og ikke få mulighet til å prøve i det hele tatt..
Happy87 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2011 Ser at du ikke har fått el enda.. Så dumt.. Har du vært hos lege? Nå nærmer det seg gyn for meg og jeg gruer meg mer og mer.. Hva hvis jeg ikke kan bli gravid? Huff dette er ikke greit..
Metti er håpefull Skrevet 8. mars 2011 #14 Skrevet 8. mars 2011 ja nå går jeg bare å vente på el eller tr .. Vet ikkje ka eg kan vente på først. Når var det du sko te gyn ? Vi skal til samtale 29 mars .. Kanskje før for denne dagen passer egentlig ikkje. Alle prøvene utenom den siste er fine så det er positivt. men hadde jo håpet eg sko få et svar på hvorfor eg spotte sånn.. Masse lykke til på gyn og håper du får gode nyheter
Happy87 Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #15 Skrevet 13. mars 2011 Så bra at du endelig har fått el da:) Hvordan går ventetiden? Jeg er så misunnelig på at du har en ikm-dato og se frem til, men jeg har vertfall en gyn-time å "se frem" til.. Er så mange scenarioer jeg ser for meg, både positivt og negativt. Timen min er i uke 12.. Og så håper jeg at hvis alt ser i orden ut at jeg fortsatt kan få videre oppfølging..
Metti er håpefull Skrevet 13. mars 2011 #16 Skrevet 13. mars 2011 helu så kjekt at du følger med på grafen min ... Var veldig deilig å endelig få el ja... Ventetiden er lang ja ...off Men begynner å bli vant me det.. jeg skal til gyn i uke 12 eller 13 eg... Får svar i morgen på ka det blir til.. Ja eg har og gått gjennom masse scenarioer når eg ska te gyn.. Du e jo livredd for at det ska være noe alvorlig... Det eneste eg kan tenke meg det kan være e vel pco eller noe... Men me satse på at det kkje e noe i veien !!! Det må jo klaffe snart for oss og
Esperanza84 - gravid! Skrevet 14. mars 2011 #17 Skrevet 14. mars 2011 hei jenter! Måtte ha en fullstendig pause fra bim, da jeg holdt på å bli gal...tenkte kanskje det ville hjelpe, men den gang ei. Jeg skal til spesialist 12 april, så håper vi blir sendt videre til utredning da. Alt bra til her i leiren?
Metti er håpefull Skrevet 15. mars 2011 #18 Skrevet 15. mars 2011 nja vil ikkje sei at det går så bra !! Men vi er her og prøver å holde motet oppe... Jeg hr ikm 21 mars og har allerede begynt med litt lyse brun utflod så det er ganske deprimerende... Men som sakt så prøver vi å ikkje grave oss ned !! trist at det ikke har klaffer for dere heller god klem
Happy87 Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #19 Skrevet 15. mars 2011 Ikke noe nytt fra denne kanten iallefall.. Har fortsatt ikke sett snurten av verken el, tr eller noe graviditet så frustrasjonen er ganske stor fortsatt. 135 dager siden jeg hadde tr sist:( Har fått time til gyn neste uke hvor jeg skal ta innvendig ul for å se om alt står bra til der nede.. Gruer meg ganske mye, men da har jeg vertfall fått sjekket det.. Klem fra meg..
Metti er håpefull Skrevet 18. mars 2011 #20 Skrevet 18. mars 2011 Nå er spottingen i full gang her !! Men jeg fikk ganske høy temp i dag da. Blir spennende i morgentidlig. 36.89 var tempen i dag . En gang har jeg hatt 36,87 men somregel er den mellom 70og 80 på det høyeste Spennende !!
Happy87 Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #21 Skrevet 18. mars 2011 Jeg så den høye tempen din.. SPENNENDE!! Krysser fingrene masse for deg.. Vi har prøvd ca like lenge så jeg unner deg virkelig at det klaffer for deg nå Er jo kjempebra at spottingen drøyde så lenge denne gangen, det kan jo være et godt tegn:) Jeg teller bare ned dagene til jeg skal til gyn.. orker ikke håpe noe spesielt i ventetida. Håper så inderlig han kan hjelpe meg å få el. Jeg døøøør etter å få startet prøvingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå