Gå til innhold

Dere som har barn (på under 1 år) som har hatt UVI. Hvordan var allmenntilstanden da?

Anbefalte innlegg

Her er det mye sutring. Hun får all min oppmerksomhet, kjærlighet og omsorg. Men er visst ikke bra nok hele tiden :)

Håper det er derfor hun sutrer, kanskje litt stygt å si, men håper ikke det er personligheten som har tatt et lite hopp. Hun pleide å smile og le 90 % av tiden før.

Fortsetter under...

Lille var ca 11 mnd då ho fekk antibiotika mot uvi. Var veldig veldig sutrete, mot normalt, og det var derfor ho fekk antibiotika. Det var littegrann utslag på urinprøven men ikkje veldig mykje. Hadde ho vore i fin form hadde ho ikkje fått antibiotika.

I ettertid er eg ikkje sikker på at det faktisk var uvi ho hadde, då dette var like etter ho begynte å ete fast føde og begynte å merke problemene med melkeallergien vi ikkje visste om på det tidspunktet. For ho fortsette å skrike til vi slutta med melk 10 mnd seinare.

Her var det fullt utslag på urinprøven. Også er hun midt i tannfrembrudd. Så blir sliten av sutringen. Men aller mest vil jeg jo at sutringen skal slutte fordi da vet jeg jo at hun har det bra.

Ikke vil hun spise noe særlig heller, så kan jo være det også.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...