Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første fødsel startet med rier...noen statistikk her på om 2. gangs fødsel vanligvis starter på samme måte? Eller har dere opplevd rier første gang og vannavgang andre gang (eller motsatt).

Har nå 2 uker igjen til termin og føler mer intense bevegelser på en måte. Dvs mer rotering/trykk i bekkenet. Tenker noen ganger at nå sparker den ungen hull på fostervannshinna. Men så langt, ikke en dråpe.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vannavgang uten rier i uke 34 med nr 1. Riene kom ca 4 timer senere.

Med nr 2 hadde jeg rier uten vannavgang i uke 38. De tok vannet rett før han kom ut. Temmelig forskjellige fødseler.

Lurer på hvordan 3 gang blir:=)

Skrevet

Min første fødsel startet med rier i uke 37. Da tok de vannet på 7 cm.

Andre fødsel startet også med rier i uke 37. Stoppet opp på 5 cm og startet med rier igjen etter 10 dager. De måtte også ta vannet den gangen.

Nå startet fødselen min i går-også i uke 37(36+5) og med rier. Og stoppet nok en gang på 5 cm. Så nå er vi hjemme og venter ,så får vi se hvor lang tid det går før det tar seg opp igjen denne gangen...:) Men regner med de må ta vannet etterhvert når det starter igjen, selv om det føles som det skal gå hvert øyeblikk...

Så , min erfaring er att det starter på samme måte...;) Men det er nok veldig forskjellig....:)

Skrevet

Første fødsel gikk vannet gradvis til meg etterfulgt av rier som kom etter ca 2 timer,med andre frøkna så hadde jeg usammenhengende rier i 1 1/2 døgn før de tok vannet så er selv spent på neste mann her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...