Gå til innhold

Flere som bare sover og sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller som kunne ønske de bare kunne sove?

Rekker opp hånda jeg, hvertfall.

24+3 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger økt behov for søvn, sover ca 10-11 timer om natten gjennomsnittlig. Og kunne sikkert sovet mer og ;)

Skrevet

Ja, hadde jeg kunnet saa hadde jeg det ja.. Sovet og sovet!! *sukk og gjesp*

24+1

Skrevet

Ja jeg er ett skikkelig sovetroll!! Kan desverre ikke sove så mye som jeg ønsker og føler jeg blir trøttere for hver dag..

Skrevet

Vi er flere ja ;)

Jeg er ikke bortskjemt med søvn, men denne helgen har stått i søvnens tegn! Herlig! Sov 12 timer i natt og enda en time på sofaen i ettermiddag ;)

Kjenner meg igjen i det du sier, Petrine: Dersom man ikke får den søvnen man trenger, føler man virkelig at trøttheten "vinner" mer og mer for hver dag...

Skrevet

Huff ja :( Her er det så vanskelig å få sove nok. Er alltid noen som krever at du er der+at jeg selv skal ha eksamen om 5 dager og prøver å få lese. Ikke lett gitt hehehe :)

Skrevet

Helt klart!

Samboeren min er helt oppgitt. "Skal du sove nå igjen?" "Skal du ikke stå opp snart?"

Verst er trøttheten på ettermiddagen og kvelden. Og også etter mosjon/trening. Gjeeesp.

Og erfaring fra de to forrige svangerskapene forteller meg i grunnen at jeg ikke våkner etter fødselen heller. Da er det babys nattmating og nattstell som gjør meg trøtt ...

Men: Det er verdt det!

Skrevet

Petrine: Godt gjort å ha eksamen midt i alt sammen :) Lykke til!

Mossirose: Jeg kjenner meg godt igjen der ja... Men ja- verdt alt! :D

Skrevet

Takk takk =) Det går nok bra med denne eksamen, gruer meg mer for den neste som er i nov. Da babyen 3,5 mnd! Spørs hvor mye lesing det blir da hehehe. Men alt går bare man er innstilt på det :o)

Skrevet

Sover og sover her å... *Gjesp*... er 22+6 og håper det går over snart!

Skrevet

Åh ja! Jeg er konstant trött og sliten.

Uansett hvor kort eller lenge jeg sover, våkner jeg trött og småsur.

Er i uke 21 nå. Lurer på om det kan väre jernbrist? Bör vel kanskje ta en blodpröve å undersöke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...