Gå til innhold

111 dager til 11. juni :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til lillebror kommer jeg :)

Tiden går fort!

Hvordan går det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saa arti! Hadde ikke lagt meg merke ved det i dag! -Har termin samme dag jeg ogsaa! :D Gikk bare og venta paa aa kunne telle ned med tosifra tall jeg. Hu-hei hvor det gaar da!

Her staar alt bare bra til. Litt plaga med halsbrann i ny og ne, men det er fullt overlevelig. Magen begynner aa se staselig flott ut, og jeg strutter og er kry! :) Masse herlige spark er det ogsaa her. Synes alt bare er fantastisk!!! Elsker aa gaa gravid!

Skrevet

Det er fantastisk, ja :) Vi er heldige!:) Men det skal bli godt å få kroppen tilbake igjen også kjenner jeg- den må bare gjøre jobben sin først ;)

Skrevet

Gleder meg masse til lille kommer jeg også:) Har termin 10. juni. Det går bra her, formen er bra stort sett hele tiden, men blir ganske fort sliten. Ellers nyter jeg graviditeten, stor mage og mange deilige spark :D

Hvordan er formen der da?

Skrevet

henger meg på her jeg :) har termin 11.juni jeg også :)...formen er bra, har mye bevegelse av lille prinsesse..det er det eneste jeg har egentlig..har ikke noen symptomer lenger...deilig...ikke lenge igjen til vi kan si 99 dager igjen :)

Hvor er dere fra?

Oslo her, venter baby nr 2...28 år..fødeplass Ullevål

Skrevet

Så gøy vi er flere som teller ned til samme dato ;)

for min del er formen ganske bra; er i 100% jobb enda :) Men er svært trøtt, selv om det sikkert skyldes en kombinasjon av graviditet og ytre påkjenninger...

Ja, tenk snart tosifret antall dager igjen!

Er fra Stavanger forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...