Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Gleder meg til lillebror kommer jeg Tiden går fort! Hvordan går det med dere andre?
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Saa arti! Hadde ikke lagt meg merke ved det i dag! -Har termin samme dag jeg ogsaa! Gikk bare og venta paa aa kunne telle ned med tosifra tall jeg. Hu-hei hvor det gaar da! Her staar alt bare bra til. Litt plaga med halsbrann i ny og ne, men det er fullt overlevelig. Magen begynner aa se staselig flott ut, og jeg strutter og er kry! Masse herlige spark er det ogsaa her. Synes alt bare er fantastisk!!! Elsker aa gaa gravid!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2011 Det er fantastisk, ja Vi er heldige! Men det skal bli godt å få kroppen tilbake igjen også kjenner jeg- den må bare gjøre jobben sin først
mamma-t-2-snart-3 Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Gleder meg masse til lille kommer jeg også Har termin 10. juni. Det går bra her, formen er bra stort sett hele tiden, men blir ganske fort sliten. Ellers nyter jeg graviditeten, stor mage og mange deilige spark Hvordan er formen der da?
feris *fødeklar :)* Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 henger meg på her jeg har termin 11.juni jeg også ...formen er bra, har mye bevegelse av lille prinsesse..det er det eneste jeg har egentlig..har ikke noen symptomer lenger...deilig...ikke lenge igjen til vi kan si 99 dager igjen Hvor er dere fra? Oslo her, venter baby nr 2...28 år..fødeplass Ullevål
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2011 Så gøy vi er flere som teller ned til samme dato for min del er formen ganske bra; er i 100% jobb enda Men er svært trøtt, selv om det sikkert skyldes en kombinasjon av graviditet og ytre påkjenninger... Ja, tenk snart tosifret antall dager igjen! Er fra Stavanger forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå