<3 Babyimagen<3 Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 er innlagt på sykehuset med forkorta livmorhals på 12,8mm,er i uke 30+4, har blitt fortalt av leger att fødsel er nok ikke så langt unna,noen i samme situasjon? eller som har født iuke 30????
Fødeklar_ja! Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Heisann Æ blei innlagt på mandag etter å ha fått rie ut på ettermiddagen, de tok innvendig utralyd og der så de at livmorhalsen gikk fra 3 cm til 1,5 cm på under 5 min mens de så på skjermen. Så da va det innleggelse =/ De har fått stoppa riene, og no ligg æ å vente på å få ny ultralyd for å se kordan det står til med livmorhalsen.. spent ja! E bare i uke 27+3, så vil jo helst ikke at ho lillesnupp skal komme enda..
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har det.. min gikk også fra 3 cm til 1,5 på veeeldig kort tid. men siden jeg var så langt på vei (tror jeg var 32 uker?) så fikk jeg lungemodningssprøyte og slapp innleggelse... Er 35+4 i dag og alt har gått bra ! bare litt ekstra plaget med kynnere...
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har bevegelig livmorhals. Var til kontroll igår. Først var den på 3,5 cm og under en veldig mild kynner ble den plutselig 2 cm. Den blir sannsynligvis enda kortere under de sterke kynnerne. Har mye kynnere og en del menssmerter, men siden jeg er 34 uker idag sendte de meg bare hjem, for er ingen krise om jeg føder nå. Men legen sa at man fint kan gå til termin med forkorta livmorhals, er kun hvis man er kortere på vei at man blir bedt om å holde seg helt i ro(under uke 30 eller noe). Skal igjen på kontroll og måling av livmorhalsen fredag om en uke, blir spennende å se hvordan den er da! Sist fødte jeg i uke 37+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå