cathrine&emma Skrevet 20. februar 2011 #1 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg tok en test fredag for 1 uke siden, CB digetal, den viste gravid 1-2 uker, jeg tok den fordi jeg hadde gått hele uken med små smerter og slapp i kroppen... Var hos gynokolog på mandag av andre årsaker, sa jeg gravid og fordi jeg har hatt 2 Sa før, men mange års mellom rom, den første i 2005 og den andre 2010.. Så ville han ta en hcg blodprøve, den var på 45, også tok jeg en ny på torsdag og den viste 184, .. Fredag morgen, begynte jeg å småblø litt, men det gikk fort over til brunt utflod, ikke noe mye, og så ingen ting, også litt blod..har ikke vært noe like slik som jeg pleier å ha når jeg har mensen... Så begynte det å gå vekk i går og i natt og til morningen.. Men nå kommer det litt mere, iallefall i truseinnlegget, ikke noe særlig når jeg tisser eller tørker meg, er slik at trenger ikke å bruke bind, bare truseinnlegg.. Har fortsatt masse gravid symptomer, slik som ømme bryster, små kvalm ,fort sliten og trøtt og oppblåst i magen, og eier ikke matlyst..ingen smerter i magen, ... har hatt noe, men det har vært mere luft smerter fordi jeg har hatt probmer med å gå på do.. Var på legevakten med min datter i dag fordi ho er syk, og da spurte jeg han, og han mente at det virket som om dette var helt ufarlig, men det kunne også være noe annet, Men skulle jeg ta en ny hcg blodprøve burde jeg vente noen dager, slik at jeg ikke fikk ett falsk svar... Mistet i januar i fjor, og da hadde jeg spotteblødning, altså bare rødt blod i en uke til jeg var akkurat 5 uker på vei, også kom det masse blod og mørke klumper og alle symtomer var vekke, SLIK er det ikke nå... Skal jeg ringe legen min i morgen å få en akkutt time,eller skal jeg vente til tirsdag eller onsdag og bare ta en blodprøve?Prøver å tenke positivt, men er vanskelig også fordi dette svangerskapet er høyt ønsket også... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142932015-sa-eller-gravidlitt-lang-men-h%C3%A5per-mange-svarer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
babylykke2 Skrevet 21. februar 2011 #2 Del Skrevet 21. februar 2011 Forstår deg veldig godt at du blir fortvila osv, er ikke noe gøy når man lengter sårt etter å bli gravid. Er litt i samme situasjon som deg. Tok en svak gravidtest på fredag og hadde festeblødning på lørdag. Så begynte jeg og blø litt igår, var veldig lite. Men så fikk jeg smerter i magen sent igår og når jeg våknet idag rant det masse blod ut, blør fortsatt , så blir veldig forvirra om jeg var gravid og mistet eller om det kanskje fortsatt er et håp, men er redd det er borte nå om det var noe der. Hvordan har det gått med deg da? Har du fått tatt ny blodprøve? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142932015-sa-eller-gravidlitt-lang-men-h%C3%A5per-mange-svarer/#findComment-142935339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrine&emma Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har bare rødt/brunt utflod,og ikke noe mye,og ingen smerter eller klumper, jeg trenger bare å bruke truseinnlegg... Og jeg bikker snart 5 uker, så da burde jeg merke noe mere enn bare vanlig mens om jeg skulle få en SA, og det burde jo skje snart også..Jeg føler meg fortsatt veldig gravid også.. Når jeg mistet i januar i fjord, hadde jeg reint blod(spotteblødning i 1 uke) også mistet jeg, og da kjente jeg det på hele kroppen at jeg mistet, og da kom det masse mørkt blod og klumper og da var jeg akkurat 5 uker... Snakket med legen i dag, og han mente det var ikke vits å ta noe ny blodprøve før i slutten av denne uke, men jeg og min datter skal vekkk, så skal ta ny blodprøve i begynnelse av neste uke.. og da får jeg 100 % sikkert svar på jeg fortsatt er gravid eller om jeg har mistet, er kjedelig om jeg tar en blodprøve også får jeg falsk svar liksom.. Så får bare smøre meg med tolmodighet, og tenke at så lenge det ikke kommer noe mere, eller smerter så er alt bra... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142932015-sa-eller-gravidlitt-lang-men-h%C3%A5per-mange-svarer/#findComment-142935820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ballerinaen_ Skrevet 21. februar 2011 #4 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei =) Håper d går bra ! Jeg er i uke 8 i dag, men sist Mandag da jeg skulle på do hadde jeg "blødd" litt. Det var ikke mye, bittelitt brun utflod i trusa og når jeg tørket meg så kom d bittelitt lyserosa på papiret. Jeg fikk helt panikk og ringte legen med en gang. Han sa at jeg ikke skulle bekymre meg, men sendte meg allikevel en henvendelse til ul. Men den ble avvist Både legen og de på sykehuset sa at hvis d var en SA på gang så var d visst umulig å ikke merke d? De sa at SA var med smerter og etterfulgt med masse blod, klumper osv. De sa at blødninger i svangerskapet var veldig vanlig. Så lenge d ikke dreide seg om klumper og masse blødning så skulle jeg visst bare ta d knusende med ro. Skjønner godt du blir nervøs. Jeg tenker på d fortsatt jeg, og er redd for at når de kan høre hjertelyden så er d ikke noe der.. osv.. Er jo litt ekkelt å være uviten så lenge :-/ Men prøver å tenke som legen og de på sykehuset sa, at om d er en liten blødning så er d veldig sjelden d er noe galt Oi. Blei litt lang denne her Men måtte bare dele det Lykke til til deg og lille spire Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142932015-sa-eller-gravidlitt-lang-men-h%C3%A5per-mange-svarer/#findComment-142936694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrine&emma Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er klart en ville ha merket det i uke 7, men vil en merke det like godt i uke 5 ?? Jeg har fått litt mere blod blødning, men ingen smerter eller klumper.. Så får bare prøve å ikke tenke på det,og heller tenke at det ikke er noe farlig og heller se hva blod prøven viser neste uke.... Har lest litt om blødning og andre som har hatt det.. og er mange som jeg har lest om ,som har hatt det verre enn meg, og med smerter og i tillegg gått bra.. Jeg føler meg veldig gravid,svimmel, vondt i hodet, sliten , trøtt, småkvalm ,ømme bryster og humørsvigninger og jeg prøver å tenke at hadde jeg skulle fått en SA burde det jo ha skjedd nå snart, og burde jo komme en del klumper siden jeg bikker 5 uker snart. .Men det som også bekymrer meg litt, er slik som svangerskap utenfor livmoren.. men ville jo tro jeg ville hatt mye mere smerter også da????Tror jeg bare må slutte å lese om slike ting...... De enste smerter jeg har hatt er litt stikking på den ene siden, og luftsmerter fordi jeg har hatt litt problemer med å få gått på do.. Meg og min datter reiser til helga, så da går tiden også litt fortere.. Så får jeg bare ta en dag om gangen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142932015-sa-eller-gravidlitt-lang-men-h%C3%A5per-mange-svarer/#findComment-142937279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå