Gå til innhold

Fortelle storesøsken den store nyheten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fortalte dere om babyen til storesøskenene? Jeg har passert 14 uker nå, men har ikke sagt noe til våre barn. Mannen vil vi skal vente en stund til, men det har ikke jeg tålmodighet til...... Har ikke fått mage enda, så vi trenger ikke fortelle det av den grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fortalte det til storesøsken etter uke 12 :) Men her for storebror rundt i bhg å fortalte alle at han skulle bli storebror før han hadde fått vite det! Merkelig egentlig hehehe =)

Skrevet

Sa det vell rundt uke 14-15. :)

Skrevet

Fortalte det til min datter som er snart 5 i uke 8. Hun ble kjempeglad!

Skrevet

Vi fortalte det rundt uke 10. Den kommende storesøster må kose magen min hver kveld, når hun legger seg. Gleden er stor.

Skrevet

Jeg synes kommende storesøsken bør få vite det senest når graviditeten er "offentliggjort". De bør ikke få høre det tilfeldig/overhøre det fra andre.

Synes JEG ;) hehe

Skrevet

Vi fortalte det i uke 12, og ville selvfølgelig at hun skulle være den første til å høre det. Mye fokus på det de første dagene, men nå snakker hun ikke så mye om det. Like greit, så blir ikke ventetiden så lang;)

Skrevet

Storesøster fikk vite det når jeg var ca 11 uker på vei.. Jeg hadde fortalt det til noen flere og for at hun skulle slippe å høre det av noen andre, fikk hun vite det da:) Hun er fire år:)Hun blei kjempeglad og fikk også æren av å fortelle det til resten av familien!

Skrevet

Vi fortalte det når jeg var 14 uker på vei, da fikk storesøsteren også vite det, hun er nesten 3 år. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...