Fru Hormonell Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Hei jenter! Har nettopp funnet ut at jeg er gravid etter fryseforsøk. Jeg har ømme bryster,stikk i magen.ilinger opp til navlen. Har mensmurringer, noe som bekymer meg veldig.Venter bare på mensen.. Oppe om natten for å tisse. Det jeg synes er så merkelig, er at symptomene varierer så voldtsomt. I dag har jeg lite symptomer.. Ikke så ømme bryster, og lite stikk. Men mensmurringer har jeg i bøttevis:(((( (er 4+1, tror jeg) Noen som har hatt eller har det slik??
Bolla med 2 små <3 Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Har mensmurringene som du beskriver, men har ikke kjent noe til ømme bryster. Forrige svangerskap hadde jeg nesten ikke mensmurringer og kjempeømme bryster hele veien :-/ Så varierer nok fra dag til dag og fra person til person
Fru Hormonell Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2011 Hei du;) Må vel bare stresse ned. ;-)Vet at det varierer fra svangerskap til svangerskap også. Har ei jente på 7 år,så husker ikke helt starten på svangerskapet den gang. Annet enn at jeg var veeeldig avslappet! Mistet 5+2 for ikke lenge siden,så er på vakt. Klarer ikke helt å stole på at jeg virkelig ER gravid om du skjønner;) Hvor langt er du kommet? Kommer sikkert til å gå veldig fint med deg. Så i et annet innlegg at du er litt bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå