Gå til innhold

Babyen min på 10 mnd lekte på gulvet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg vet jo at det er noen som går da, det gjør nesten min og. :) Men er en ganske høy sofa, så skvatt litt. Kan ikke huske at eldste gjorde det så tidlig. Han har aldri vært noe særlig klatrete heller da, så håper ikke minstemann blir sånn som henger i hyllene. ;)

Annonse

Hehe, ja, var mest det at jeg skvatt veldig. Passer alltid på som en hauk når han er oppe i sofaen med meg, så ikke han skal falle ned. Nå lekte han jo på gulvet rett ved siden av meg og plutselig var han der liksom. :)

Ja, eldstemann var også ganske tidlig, men tror minstemann er litt mer vågal. Blir hvertfall helt nervevrak her til tider. Kunne egentlig tenkt meg en litt mer bedagelig baby denne gangen, blir jo mye knall og fall når de begynner så tidlig. Som sagt, håper han hvertfall holder seg til sofaer og stoler, og ikke begynner å klatre i hyller og slikt. :P

Ja ikke snakk, husker godt hjertet hoppe over et par slag da minste sto på UTSIDA av rekkverket i andre etasje her i huset, hadde da klatra opp på utsida nedenfra og opp, da var hun 1år gammel. Gikk bra, og vi fikk ordna en løsning som hindra henne å gjøre det flere ganger, men akkurat der og sa så føltes det ut som en ut av kroppen opplevelse, aldri reagert så kjapt og samtidig rolig på samme tid hverken før eller siden, for så å bli totalt gelè etterpå og nærmest hysterisk..hehe

er ikke sent for å si det sånn :P

Snuppa her begynte vel først med å klatre opp i sofaen da hun var rundt 13mnd. Men det kommer jo veldig ann på hvilken sofa man har. De kommer jo i forskjellig høyder og fasonger, så forskjell på hvor lett de er å klatre opp i :)

Nå er snuppa mi 15mnd og klatrer OVER ALT!! tripptrapp stolen, over bøylen og setter seg ned gjør hun på under 5min.

Kjøkkenbordet, kjøkkenbenken, trappa og salongbordet er klatret opp på 2sek kanskje :P

Så her er det seler på i både vogn og tripptrappstolen uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...