Gå til innhold

Hvor mange dager igjen søndag 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg 10 dager igjen, siste dagen med tosifret.. nærmer seg den "hellige" datoen...

men er vel lurt å forbrede meg mentalt på å gå over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har igjen 45 laaange dager.

Skrevet

Eeeegentlig 49 dager, men legen sa for ei uke siden at jeg er flink hvis jeg holder dem inne i 3 uker til... Så alt fra 14 dager til 49 dager... aner ikke hva jeg skal forholde meg til - venter to, så kan i allefall si jeg venter i spenning... :)

Skrevet

Bare 25 dager igjen...:)

Men tror nok det skjer litt før... Var på føden i natt med rier og har 5 cm åpning, men så stoppet det plutselig (akkurat som ved forrige fødsel)... Jordmor tror det går max 1 uke... Så vi får se...:)

Skrevet

10 dager igjen til jeg blir satt i gang i uke 36+3.. dvs er 35+0 idag, men blir satt i gang pga svangerskapskolestase (svangerskapskløe m/forhøya lever/galleverdier). Så ja, rart å vite at det faktisk er 10 dager igjen! ¨

Skrevet

40 dager igjen i dag :-D Håper på drømmefødsel denne gangen :-)

Skrevet

d går nedover ;) 53 dager til termin!

Skrevet

61 lange dager her,huff forfærdelig dette her ja. E så sliten no...:(((((

Skrevet

-2 dager her. Trodde jeg var mentalt forberedt på å gå over tiden, men tror jeg snart blir gal av å vente. :-(

Skrevet

4 dager på overtid :( Føler jeg har resignert. Er så sinnsykt lei, alt er ubehagelig, jeg tisser ørtåførti ganger i døgnet og ser ingen ende på dette. Ble strippet i går, uten så mye som en bloddråpe etterpå. Men livmorhalsen var kort og jeg hadde såvidt litt åpning. Men for over en uke siden sa legen at jeg var moden, så må slutte å få forhåpninger om snarlig fødsel av disse tingene :(

Skrevet

75 dager igjen. :)

Skrevet

-9

i morgen skal jeg på overtidskontroll

Skrevet

55 dagar igjen til termin :))

Skrevet

51 daga igjen... syns tia har gått fort hittil... så da går vel resten å fort.. bare 4 uke igjen t eg går ut i permisjon :)

Skrevet

69:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...