Mummy2be´med to tette:p Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Hei. Det ligger an til å bli to (veldig) tette for oss, og jeg er derfor begynt å smugtitte på tvilling/søskenvogner. Synes Phil&Teds vogna virker helt genial, eneste er at jeg vet den kom dårlig ut i en test for et år og to siden.. Er det noen som har erfaring med denne vogna?
NNN* Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 min søster har den, jeg prøvde den hos henne. Selv om den er genial i at du kommer til overalt du også kommer til med en vanlig vogn er den helt python å kjøre, veldig tungt. Ok uten barn i, men med to barn oppi er det forferdelig. Jeg ville ikke anbefalt den.
Vannmann83 Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Hei! Jeg har 17 mnd mellom mine, og kjøpte for et par måneder siden Phil & Teds. Jeg er kjempe fornøyd!! Synes den er en drøm å trille jeg. Gode lufthjul, den er smal og kommer frem overalt, og ungene elsker å sitte i den. Både eldste som akkurat har fyllt 2, og yngste på 7 mnd synes det er stas å sitte i det lille setet bak. Eneste jeg er litt usikker på hvordan fungerer er når man har en lang baby (som enda ikke er stor nok til å sitte i vanlig setet), som skal ligge i liggedelen under søskensetet. Tror ikke ungen kan være så mye lenger en 65 cm for at det skal være god plass da. Men ellers er vogna i mine øyne et godt kjøp!! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå