Gå til innhold

Phil&Teds barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det ligger an til å bli to (veldig) tette for oss, og jeg er derfor begynt å smugtitte på tvilling/søskenvogner. Synes Phil&Teds vogna virker helt genial, eneste er at jeg vet den kom dårlig ut i en test for et år og to siden..

Er det noen som har erfaring med denne vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min søster har den, jeg prøvde den hos henne. Selv om den er genial i at du kommer til overalt du også kommer til med en vanlig vogn er den helt python å kjøre, veldig tungt. Ok uten barn i, men med to barn oppi er det forferdelig. Jeg ville ikke anbefalt den.

Skrevet

Hei!

Jeg har 17 mnd mellom mine, og kjøpte for et par måneder siden Phil & Teds. Jeg er kjempe fornøyd!! Synes den er en drøm å trille jeg. Gode lufthjul, den er smal og kommer frem overalt, og ungene elsker å sitte i den. Både eldste som akkurat har fyllt 2, og yngste på 7 mnd synes det er stas å sitte i det lille setet bak. Eneste jeg er litt usikker på hvordan fungerer er når man har en lang baby (som enda ikke er stor nok til å sitte i vanlig setet), som skal ligge i liggedelen under søskensetet. Tror ikke ungen kan være så mye lenger en 65 cm for at det skal være god plass da. Men ellers er vogna i mine øyne et godt kjøp!! Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...