Gå til innhold

3d ultralyd,vet ikke helt hvor?? Men Lillehammer eller Gjøvik??tips takk :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mjøskirurgene er veldig flinke, tar seg veldig god tid og man føler at man får valuta for pengene. Han gregor el hvordan det skrives er helt inn i det, ser ut som han liker å se babyen like mye som man selv. Veldig hyggelig mann :) nå tror jeg at vi betalte 1250kr, el så var det 1450. Husker ikke helt. Ganske dyrt egentlig! Men som du sier så må man jo ta seg fri fra jobben

Vi var på lillehammer forrige uke.. Og dr. Lorentzen er veldig flink. vi hadde med vesla på 7 år og han forklarte alt til henne så hun skulle skjønne hva hun såg.. men desverre for oss så ligger den lille med hodet ned og ryggen til.. så vi fikk ikke sett så veldig mye.. han drev på i en hel time for å prøve å få frem litt av ansiktet.. men desverre til ingen nytte.. vi betalte 500 kr for denne timen.. full pris er 1000 kr og da får man med bilder og dvd..

men så lenge vi ikke fikk med noen ting så betalte vi halv pris..

Timene er på kveldstid og søndager.. veldig greit når det gjelder jobb og slikt.. :)

Men er det ikke åpent på kveldstid på Gjøvik også?? Nå er ikke husken min så god, men mener da bestemt at vi var der ettermiddag/ kveld?? Mulig jeg husker feil.. Vi betalte 1100, men det er litt over to år siden.. Veldig flink han Gregor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...