Gå til innhold

kvalm i uke 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei =)

Er nå i uke 34 imorgen. Har kastet opp sånn av og til på natten i det siste. gjerne med en uke mellomrom.. men idag tidlig har eg gått i rute fra kl 8. Er det flere som har det slikt?

Skrevet

Jeg er i uke 31 og har vært kvalm og dårlig matlyst i en uke nå. blodtrykket og urinprøve var fine så legen min tror at det var omgangsyke .

Skrevet

ok:) har tenkt tanken på omgangssyken... men har ikke feber eller noe.. ikke vet jeg.. men plagsomt er det ihvertfall... Håper morgendagen blir bedre så jeg kan gå på jobb;)

Skrevet

Hei :)

Jeg er i uke 34. Natt til fredag kastet jeg opp flere ganger og var kvalm. Jeg er fortsatt litt slapp, så det er nok omgangssyken eller noe som går nå. Skal til legen til uka, greit å få sjekket :)

Skrevet

Jeg kastet opp i uke 30. Forrige gang i uke 26. Har kastet opp ca 1 gang i mnd siden den daglige kvalmen gav seg i uke 16 eller når den gav seg. Ellers har jeg brekt meg noen ganger etter jeg kastet opp i uke 30, og senest i dag var jeg småkvalm. Samme type følelse i kroppen som i første trimester. Jeg er i uke 31 nå.

Jeg tok det opp med jordmor og hun sa at utviklet det seg måtte jeg ta kontakt, fordi da måtte jeg ta noen blodprøver.

Skrevet

okei :) Takk for svar! Formen er ihvertfall fin no :) Jeg var på legevakten og alt var fint. Fikk feber også, så var nok omgangssyken her også ;D Flaks - for hadde ikke orket den kvalmen der resten av svangerskapet :) No er alt tilbake til normalen igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...