Gå til innhold

dere i uke 15-16 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan føler dere dere? kjenner dere noe liv i magen? noen som har sett kjønn enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg kjenner ingen verdens ting enda. jeg er 16+4 idag. Jeg har ikke fått noe mage heller. Skal på ordinær UL 8 mars. Jeg er i fin form:)

Skrevet

Er i uke 15 jeg da, og formen begynner virkelig å komme seg nå :) 4 dager uten kvalmestillende :)

Kjenner svært lite med liv, emda dette er 5 mann. Sist kjente jeg ikke liv før uke 19 men da lå morkaka foran mot magen. De andre gangene har jeg kjent liv i uke 13-15. Kanskje morkaka ligger foran denne gangen også ?

Ihvertfall nydelig med bedre form og imorgen kaller jobben igjen :)

Gleder meg til å kjenne liv !!!! Det er det beste under svangerskapet :D

Skrevet

Jeg er 15+5 med nr. 2 og har kjent svake tegn på liv (slike koselige små"bobler" som varmer langt inni sjela!) i en uke. Er i fin form og jeg nyter å være svanger:)

Skrevet

Hei :) Er 15+4 idag og har kjent liv flere ganger :) Bare disse koslige små boblene. Er min 3 da,sikkert derfor jeg kjenner det så tidlig. Men det er mange dager mellom hver gang...

Formen er heldigvis mye bedre. Fortsatt litt kvalm innimellom,men kan faktisk spise litt snavvel på kveldene :D Å det har jeg venta lenge på! :D

Skrevet

er 15+6 i dag kjenner ingen verdens ting og skal ikke på UL før om 1 mnd. Fin form, men veldig småspist :)

Skrevet

er 16 fullgåtte i morgen, og føler meg ikke gravid i det hele tatt, bortsett fra at brystene er litt ømme. har begynt å få bittelitt mage, ser det når jeg ligger på ryggen :) er 2. gangs.har ikke kjent noe liv. skal på ul om 3,5 uke, så gleder meg veldig til å se at det faktisk er noe der ;)

Skrevet

Hei .

Jeg klarte ikke vente til ordinær ultralyd, den er ikke før slutten av mars.

Valgte derfor å betale en slump penger til privat ultralyd, og angrer ikke et sekund.!!

Der fikk vi se på storskjerm at den lille rørte seg. Og tilsendt bildene etterpå.

Jeg er når 1.dag i uke 15, og kjenner ingenting spesielt i magen lenger.

Før kjente jeg murringer. legen sa jeg ikke kom til å kjenne noe før utter uke 20 kanskje, pga den lå på framsiden mot magen.

Han ultralydmannen tror det er en jente, så han må vel ha sett noe som indikerer det.

Lykke til videre med ditt svangerskap:-)

Skrevet

jeg er 15+2, har kjent noen småbobler og innbiller meg at det er lille bøllefrø, men kanskje det bare er luft? Ellers er formen fin, apetitten på topp og magen kommet så umulig å skjule. 2.gangs, kanskje derfor magen kom så raskt, og det er bare en der, har vært på tidlig ul :)

Skrevet

jeg er så 15+ 2 tror jeg :) og begynte å kjenne boblinga/slags romling i helgen og var hos jordmor i dag som sa at d ikke var rart jeg kjente noe allerede for d er skikkelig liv inni der, god og fin hjertelyd også :)

skal på 2 gangs ul på torsdag og ordinær 17 mars :)

Jeg er førstegangs og har også fått endel mage ;)

dette er stas, er i knall form bortsett fra at bekkenet har begynt så smått å krangle :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...